במכבי חיפה מודים: "נכשלנו העונה". גלזר בספק לב"ש

שמחה מאופקת. הירוקים מבינים שזה לא מספיק
שמחה מאופקת. הירוקים מבינים שזה לא מספיק | צילום: דני מרון

מכבי חיפה ערכה אימון בוקר. השוער סובל ממתיחה, אימון חלקי לדמארי

(גודל טקסט)

במשך דקות ארוכות עמדו שחקני מכבי חיפה על כר הדשא, זכו לעידוד הקהל והריעו לו בחזרה. כ-19,000 אוהדים ירוקים הגיעו למשחק סיום העונה הסדירה שהפך למכריע וסידר לירוקים את המקום בפלייאוף העליון.

 

0:2 על הפועל רעננה משני פנדלים של גילי ורמוט אמנם לא הוציא את המועדון מגדרו, החגיגות היו די מאופקות מהסיבה הפשוטה שבכרמל מודעים לכך שלמרות העלייה לשש הראשונות, עונה זו צפויה להיחשב ככישלון בסיומה.

 

 

עם זאת, לאימון הבוקר הגיעו שחקני הקבוצה במצב רוח מצוין לאור הכניסה לשש הראשונות ורובם אף התחפשו ברוח פורים. סיבה לדאגה הייתה מכיוונו של השוער עומרי גלזר, שסובל ממתיחה חזקה ונמצא בספק למפגש מול ב"ש במחזור הבא. בניגוד לשוער, עומר דמארי ערך אימון חלקי וצפוי לשוב לסגל. אלירן עטר טופל ולא התאמן, אולם גם כן אמור לשחק מול המוליכה.

 

באשר למאמן גיא לוזון, הוא ממשיך לקטוף מחמאות על מספר החלטות דרמטיות ומוצלחות ובעיקר על כך שבזמן קצר הצליח לחבר ולהדק את חדר ההלבשה. "זה לא שהייתה לנו בעיה קודם לכן, אבל אנחנו הרבה יותר ביחד" אמר שחקן בחיפה. גם לוזון עצמו אישר כי קבוצתו עדיין לא נמצאת בכושר מספק, אבל מבחינתו הוא רואה שיפור משמעותי ברוח ההקרבה והקבוצתיות של מכבי חיפה. 

 

לוזון. אחרי אתמול הוא יכול לחייך (דני מרון)

 

כבר בשבוע שעבר הפתיע לוזון כאשר מספר שעות לפני המשחק החליט להעלות את השוער עומרי גלזר במקומו של אוהד לויטה ונראה כי הסיכון הזה התברר כבינגו, כאשר גם אז וגם אתמול מול רעננה היה גלזר המצטיין בקבוצה ומנע מספר שערים בטוחים בשני המשחקים.

 

בנוסף מול רעננה החליט לוזון לבצע ארבע שינויים בהרכב והפעם פתחו יניב בריק, רועי קהת, פיטים אזמי ובעיקר עמית זנטי. כבר באימון יום שישי החליט לוזון לא לתרגל את ההרכב ואמר לשחקנים: "אני רוצה שכולכם תבוא מחויבים למשחק".

 

בריק. היה חלק מהמפכה של לוזון (דני מרון)

 

מאחורי הקלעים המאמן רמז מי מהשחקנים יהיה ב-11 שלו מול רעננה וזנטי שהיה מעורב בשני הפנדלים ועשה "כאב ראש" גדול לשחקני רעננה היה אולי הבולט מכולם וזכה לשלל מחמאות בסיום. "מדובר באחת הכשרונות הגדולים של מכבי חיפה בשנים האחרונות. הוא לא קיבל קודם מספיק צ'אנס וכעת גיא מאמין בו והולך איתו".

 

מי שבכל ספגו ביקורת ולא בפעם הראשונה הם השחקנים הזרים. הקשר קאמיל ואצק כלל לא פתח ואת ההודעה הוא שמע מראשי הקבוצה. עיקר הביקורת הופנתה לקשר אניס אלושי שהיה חלש והוחלף במחצית. במועדון אישרו כי מי שאחראי למחדל בזרים הוא המנהל הספורטיבי טור קרלסן שהיה אחראי להבאתם. "תמיד אומרים שאם מביאים זרים, הם צריכים להיות טובים ממה שיש ובינתיים זה בדיוק ההפך". אגב קרלסן שישב אתמול ביציע אמור להיפגש בימים הקרובים עם יענקליה שחר ולסכם את תנאי עזיבתו.  

 

בניגוד לשחקני הבית הצעירים, הזרים תחת אש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי