בני יהודה רוצה להאריך את החוזה עם יונתן כהן

| צילום: עדי אבישי

הכתומים מעוניינים לשאול ממכבי ת"א את הקשר גם גם בעונה הבאה

(גודל טקסט)

יונתן כהן נחשב במשך שנים לאחד השחקנים המוכשרים במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, והערב בנתניה (20:30, ישיר בספורטHD1) הוא ישחק במדי בני יהודה מול קבוצת האם בתקווה להוכיח לג'ורדי קרויף כי מקומו בחזרה בסגל הצהובים.

 

יונתן כהן היה מלך שערי קבוצת הנוער של מכבי תל אביב ולאחר מכן עבר לשחק בבית"ר ת"א/רמלה מהלאומית, ובקיץ האחרון הוא הצטרף כמושאל לבני יהודה, אז עוד תחת אריק בנאדו.

 

 

לאחר חודשי התאקלמות קשים והשינוי שביצע הצוות המקצועי החדש הכולל את יצחק שום, אלון מזרחי וניסן יחזקאל, החל כהן לפרוח ובשכונה טוענים כי הוא הפך לשחקן החשוב ביותר במערך.

 

ליונתן כהן חוזה לארבע שנים נוספות במכבי תל אביב, אבל כבר עתה פנתה בני יהודה בבקשה להאריך את ההשאלה בעונה נוספת. גורם בבני יהודה אישר את הפרטים: "השינוי ביכולת של בני יהודה נובע מהחלטתו של יצחק שום להפוך את יונתן כהן לקשר 50/50". שחקן בבני יהודה סיפר בנוסף: "הוא גרם לכך שאמיר עגייב ופדרו גלבאן יישבו על הספסל. הוא מאוד מחויב וזוכה למחמאות גם באימונים".

 

גלבאן. כמו עגייב, גם הוא על הספסל בשל הצלחת כהן (עדי אבישי)

 

במכבי תל אביב עוקבים נציגי המועדון אחרי יונתן כהן וקיימת אפשרות שבקיץ ישוב לתחילת האימונים לפני שתתקבל ההחלטה אם לאפשר לו עוד שנת התחשלות מקצועית בבני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי