ברוז' תרד מבן חיים? "לא נשקיע עוד 2 מיליון"

ייני בקריית שלום הבוקר. ייכלל בסגל בחיפה?
ייני בקריית שלום הבוקר. ייכלל בסגל בחיפה? | צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פרודום הודה כי דרישת מכבי תל אביב מטרפדת. ייני ובן חיים התאמנו

(גודל טקסט)

התקשורת הבלגית ממשיכה לעקוב אחר התפתחויות בגזרת החלוץ טל בן חיים, שמכבי תל אביב בשלב זה מסרבת לשחרר לקלאב ברוז'.

האלופה הבלגית הציעה 3.5 מיליון יורו על בן חיים לפני בונוסים ומענקים שיכולים להעלות את ההצעה עד לגובה של 5 מיליון יורו, אך מנג'ר הצהובים ג'ורדי קרויף מסרב לשחררו לאור העובדה כי אין מחליפים ישראלים בשוק.

במסיבת העיתונאים שערכה קלאב ברוז' לקראת המשחק מול גנט, הודה המאמן מישל פרודום: "אני לא הולך לבקש מההנהלה להשתגע כלכלית. יש מקרים שצריך ללחוץ את ההנהלה להשקיע עוד כמה מאות אלפי יורו, אבל לא נשלם עוד שני מיליון יורו על אף שחקן", הבהיר לאור הדיווחים כי מכבי תל אביב דורשת כ-5 מיליון יורו עבור מכירתו.

חמישה מיליון יורו דורשת מכבי, הבלגים נרתעים (עדי אבישי)

טל בן חיים הוא לא הישראלי היחיד שדובר עליו במסיבת העיתונאים, הרי שבברוז' משחק ליאור רפאלוב ואילו בגנט קני סייף, רמי גרשון ואופיר דוידזאדה. האחרון הוזכר לאחרונה כמי שעשוי לשוב להפועל באר שבע כבר בשבוע הקרוב בעקבות פציעתו של מיחאי קורהוט וגם מכבי תל אביב גיששה באשר לאפשרות לצרפו כבר בעונה הבאה.

בתוך כך, אוהדי מכבי תל אביב ישמחו לשמוע שמרסלו ורמון, שני הברזילאים של ויטוריה שסיכמו את תנאיהם במועדון, המריאו לישראל ויגיעו הערב.

רמון כבר משתמש בצבעים הנכונים באינסטגרם

גם מרסלו תיעד באינסטגרם

שרן ייני, הקפטן לשעבר שחזר למועדון, ערך אימון בכורה והוא עשוי להיכלל בסגל למשחק ביום שני מול מכבי חיפה. השחקן התקבל באהבה על ידי חבריו לחדר ההלבשה והשתתף באימון, כמו גם נוסא איגייבור שצפוי לעזוב בעקבות הגעתם של מרסלו ורמון.

 

מאימון הבוקר נעדר הבלם טל בן חיים החולה שהגיע בסוף השבוע למתחם כדי לקבל תרופות מהצוות הרפואי של המועדון. החלוץ טל בן חיים התאושש מהפציעה בגבו והתאמן עם חבריו. הארגנטינאי אוסקר סקריונה ערך אימון קל בצדי המגרש והוא בספק למשחק נגד מכבי חיפה.

שוב בקריית שלום. ייני הבוקר (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

עם יוסי בניון, איתו לא יצא לו לשחק בצהוב-כחול (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

קיארטנסון. האיסלנדי מכיר את הקפטן לשעבר לראשונה (האתר הרשמי)

התאקלם במהרה וחזר כעבור שנה וחצי בהולנד (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי