ברקת: לא הסתדר עם בוזגלו, ניפרד באהבה

ברקת ובוזגלו. הלכה הכימיה
ברקת ובוזגלו. הלכה הכימיה | צילום: יניב סול

הבעלים התייחסה לפיצוץ המו"מ עם הקשר הפצוע שייעדר מול בשיקטאש

(גודל טקסט)

בעוד הפועל באר שבע ממשיכה בהכנותיה למפגש עם בשיקטאש בטרנר ביום חמישי (22:05, שידור ישיר בספורטHD1), התארחה הבעלים אלונה ברקת בוועידת האיגוד התאגידים העירוניים באילת והתייחסה לסיום הרומן עם מאור בוזגלו.

 

"זה לא הסתדר עם בוזגלו", אמרה ברקת על פיצוץ המגעים להארכת חוזהו של הקשר, "אבל כל אחד ימשיך לדרכו באהבה גדולה". ברקת הוסיפה: "הפועל באר שבע הוא מפעל חיי, אני כאן כדי להישאר".

 

 

בינתיים החשש מכשירות הסגל הולך וגובר ככל שהמשחק מתקרב. המתנדנדים הם בן שהר, מיחאי קורהוט, בן ביטון ומוחמד גאדיר, שרק באימון המסכם מחר יתבהר אם יוכלו ליטול חלק בהתמודדות. לרשימה זאת הצטרף עוד קודם לכן בוזגלו שלא ישחק מול בשיקטאש וכמובן גם מיגל ויטור שעלול לא לשוב לשחק העונה.

 

שהר, שמול אשקלון הוחלף דקות ספורות לאחר שריקת הפתיחה, עדיין סובל מכאבים ברגלו, אך בקבוצה מאמינים כי הוא יוכל ליטול חלק בהתמודדות, ובמצב זהה נמצאים בן ביטון שערך אימון חלקי ומוחמד גאדיר. המגן ההונגרי קורהוט חזר אף הוא להתאמן באופן חלקי.

 

ביטון. לא סיים את האימון וטרם ברור אם יוכל לשחק (דני מרון)

 

למרות המצב הרפואי הלא מזהיר בלשון המעטה, ברק בכר מנסה להכין את חניכיו לכל תרחיש אפשרי נגד הטורקים ועל כן נמנע עד כה מלתרגל הרכב. עם זאת הוא צפוי לעלות עם קישור מעובה שיכלול את מהראן ראדי, ג'ון אוגו ואובידיו הובאן. בחוליית ההגנה יש לא מעט ספקות ולכן רק מחר תתבהר התמונה באשר לאיוש חוליה זו. 

 

שהר יורד מוקדם מול אשקלון. שהר צפוי להחליפו (דני מרון)

 

מבחינת הקהל ישנה היערכות מיוחדת למשחק, אולם על פי גורמים ארגון ה"אולטרסאוט" ספג מכה לא צפויה מכיוון שארגון ה"פנאטיקס'" של אוהדי מכבי תל אביב הציגו אמש במשחק נגד מכבי פתח תקווה את התפאורה איתה תכננו לעלות במשחק בחמישי. בארגון עומלים כעת על תפאורה חדשה, כשישנה אפשרות שהמנואלה המדוברת תהיה מוכנה לשימוש ביום המשחק.

 

מצאו את ההבדלים. אוהדי מכבי ת"א וההדמיה של ב"ש

 

בעניין אחר, ראשי האלופה עוקבים אחר בלמה הצעיר של הקבוצה עמית ביטון שהושאל בינואר האחרון להפועל תל אביב ועד כה מגלה יכולת מצויינת צפוי לחזור בעונה הבאה למועדון ולהיות חלק רציני יותר מהסגל של בכר. "עמית בלם מצויין. ברגע שהוא יהיה בשל הוא ראוי להיות שחקן הרכב כאן. הגיע הזמן ששחקן בית שלנו יעלה לבוגרים", אמרו בבאר שבע.

 

ולנושא שישמח את האוהדים האדומים. עמותת האוהדים האדומים "וסרמיליה" על סף השלמת הפרוייקט להבאתו של החלוץ העבר של הקבוצה – לאנרדו סימיוני.  הברזילאי הגיע לישראל בשנת 2007 ולאחר שלא התאקלם בסכנין עבר לבאר שבע, שאז הייתה בליגה המשנה. בעונה הראשונה שלו ושל אלונה ברקת כבעלים כבש 12 שערי ליגה ועוד 3 בגביע הטוטו ובעונה השנייה, שהייתה עונת העלייה של הקבוצה לליגת העל, כבש 3 שערי ליגה ועוד 3 בגביע הטוטו, מפעל בו המשיכה הקבוצה עד לזכייה בתואר.

 

כידוע סימיוני עבר תאונת דרכים קשה שגרמה לכך ששחקן העבר נותר משותק בפלג גופו התחתון, וכעת אוהדי ב"ש עושים מאמצים כדי להביאו לאצטדיון "טרנר" ולדאוג לטקס הערכה והוקרה על שנותיו במועדון. עד כה גויסו כ-17 אלף שקלים למענו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי