גולסה הפצוע ייעדר גם מהבכורה של וידיגאל

קיארטנסון. ימשיכו לנסות להתקרב לבש
קיארטנסון. ימשיכו לנסות להתקרב לבש | צילום: עדי אבישי

קרויף צפוי לסייע למאמן החדש מול ק"ש (20:30). עאבד יפתח אצל קשטן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח בשבת (20:30) את עירוני קריית שמונה, במה שיהיה משחק הבכורה של המאמן האנגולי/פורטוגלי ליטו וידיגאל. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף צפוי לשבת על הספסל כדי לסייע למאמן החדש.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "המשחקים העונה נגד קריית שמונה היו צמודים ומדובר בקבוצה חזקה ואיכותית. המטרה היא להמשיך לנצח ולנסות לסגור את הפער מהפועל באר שבע".

מכבי תל אביב קיימה אימונים בכל יום מאז המשחק נגד מכבי פתח תקווה, והיום החופשי ברביעי בוטל למען אימון בקצב גבוה והיכרות נוספת של הצוות המקצועי החדש עם השחקנים. 

על פי התרגול המקצועי, מסתמן כי וידיגאל ישמור על ההרכב שניצח את המלאבסים. התלבטות יחידה היא בעמדת המגן השמאלי בין אבי ריקן לשרן ייני.

ג'ורדי קרויף. רוצה לסייע למאמן החדש (ערן לוף)

מהסגל ייעדרו החלוץ ארון שוינפלד המתאושש ממתיחה בשריר הירך, ואייל גולסה הפצוע בקרסול. החלוץ שגיב יחזקאל עשוי לשוב לסגל הרחב. הברזילאי רמון צפוי לעלות מהספסל.   

קשטן לשחקניו: "תוצאה טובה מול מכבי תגמור את התקופה הלא טובה שלנו"

לחץ גדול בעירוני קריית שמונה לקראת משחק החוץ מחר מול מכבי תל אביב. הקבוצה שעד לפני כחודש ימים הייתה במקום הרביעי ונראתה כבטוחה בפלייאוף העליון, יכולה לצאת מהשישייה הראשונה אם תפסיד ואילו מכבי חיפה תנצח את הפועל כפר סבא.

 

מי שהיה צריך אות ללחץ בקריית שמונה קיבל אותו השבוע כאשר הבעלים איזי שרצקי הגיע לאחר האימונים השבוע ושוחח עם השחקנים. "אתם קבוצה טובה ולא פחות טובה משאר הקבוצות בפלייאוף, אז אין שום סיבה שלא נהיה שם". גם המאמן תומר קשטן רוצה כבר לראות חיוכים אצל שחקניו ואמר להם באימון הבוקר: "אנחנו קבוצה טובה שנמצאת בבעיה מנטאלית בתקופה האחרונה. כבר הוכחתם שאתם יכולים לנצח כל קבוצה בליגה כולל באר שבע וכעת המבחן הוא מול מכבי תל אביב".

 

המאמן הצפוני יקבל בחזרה את המגן אורן ביטון שחוזר מצהובים והחלוץ אחמד אעבד יחזור ממחלה. מי שייעדר הוא החלוץ מאוריסיו שספג חמישה כרטיסים צהובים. "אנחנו רוצים וחייבים להיות בפלייאוף העליון וכבר מחר נוכיח שאנחנו שווים את המקום בו אנחנו נמצאים" אמר שחקן בקבוצה.

 

ראש בראש

* שתי קבוצות במומנטומים הפוכים. מכבי ת"א עם שישה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, ק"ש עם שלושה הפסדים רצופים.

 

* מכבי ת"א לא הפסידה לקריית שמונה בליגה מאז נובמבר 2014 (שישה משחקים). ניצחון החוץ האחרון של הקרייה היה בנובמבר 2010 (0:1, ברק בדש). 

 

בסיבוב הקודם קיארטנסון דאג להפוך את התוצאה (ערן לוף)

 

* ליטו וידיגאל ינהל משחק ראשון בליגת העל. בן ארצו, פאולו סוזה, פתח בזמנו בניצחון 0:2 על הפועל עכו בחוץ. 

 

* בששת משחקי הבית האחרונים בליגה ספג פרדראג ראיקוביץ' רק שני שערים – ממוחמד שכר ומז'אורז'יניו. 

 

* מאז הניצחון על ב"ש בגביע המדינה, ק"ש לא כבשה שער זכות ובסך הכל 379 דקות ללא שער. 

 

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, טל בן חיים, שרן ייני, גל אלברמן, רובן מיקאל, דור מיכה, ברק יצחקי, וידאר קיארטנסון, טל בן חיים.

עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, עודד אלקיים, דין מימוני, קאסיו פרננדס, אורן ביטון, עומר צלישר, אופיר קריאף, שלומי אזולאי (קשר), דידייה ברוסו (שובל גוזלן), אחמד אעבד, שלומי אזולאי (חלוץ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי