גולסה התאמן, ישוב לסגל מכבי ת"א מול ב"ש

גולסה. הכינו אותו למשחק העונה הראשון בפלייאוף?
גולסה. הכינו אותו למשחק העונה הראשון בפלייאוף? | צילום: אודי ציטיאט

הקשר, שלא שיחק כחודשיים, עשוי לפתוח בשבת. ייני צפוי להמשיך כמגן

(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל יערוך מחר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק העונה נגד הפועל באר שבע בשבת. לאחר מכן יקיים אסיפה עם השחקנים ממנה יצאו לאימון בו ישתתפו וידאר קיארטנסון ואיגור פיליפנקה שישובו ממשחקי נבחרות איסלנד ובלארוס. השניים לא שותפו במשחקי הידידות של נבחרותיהם ביום שלישי. 

 

בשורות טובות הגיעו מכיוונו של הקשר אייל גולסה, ששב לאימונים מלאים לאחר פציעה ארוכה וישוב לסגל הקבוצה. הקשר מיועד לפתוח במשחק חצי גמר גביע המדינה ברביעי הבא בחיפה מול בית"ר ירושלים, אולם במועדון לא שוללים אף שיעלה ב-11 במשחק בשבת בטרנר מול הפועל ב"ש – מולה היה משחקו האחרון, ב-4.2.17.

 

 

המאמן ליטו וידיגאל והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף מחפשים את המחליף בעמדת הבלם לאיתן טיבי שנפצע בשריר הירך במשחק הנבחרת מול ספרד ולא יהיה בסגל למשחק החשוב, כמו גם בחצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים.

 

גולסה. משחקו האחרון היה מול ב"ש בפברואר (אריאל שלום)

 

הצוות המקצועי מעדיף את פיליפנקה כמחליפו של טיבי בהרכב, אולם לאור היעדרותו בשלב זה הבלם הברזילאי רמון, שעדיין לא קיבל אפילו דקה אחת מאז הצטרף בינואר, מתורגל באימונים והוא מקווה מאוד לקבל קרדיט ולפתוח ב-11. שחקן במכבי ת"א אמר: "רמון מוכיח יכולת טובה והתקדמות גדולה באימונים והוא יכול לשחק בהרכב הפותח כשהמאמן יחליט".

 

שוינפלד. מרשים את הצוות באגף שמאל (דני מרון)

 

למרות שליטו וידיגאל סובל ממחסור בעמדת הבלמים, לעת עתה הקפטן שרן ייני תורגל בעמדת המגן השמאלי ואילו במרכז ההגנה עם טל בן חיים תורגל כאמור רמון. לקראת סיום האימון גם עומרי בן הרוש, שבעבר נוסה במכבי ת"א כבלם, שיחק עם בן חיים בהגנה. במכבי תל אביב מבהירים כי רק מחר, עם שובם של השחקנים החסרים, התמונה תהיה ברורה יותר ויוכלו לקבל מעין הבנה ראשונית כיצד מתכנן המאמן לפתוח בטרנר.

 

בכל הנוגע לחלק הקדמי, אוסקר סקאריונה ודור מיכה תורגלו לסירוגין בימין בצוותא עם ברק יצחקי, שנוסה גם מאחורי החלוץ. ארון שוינפלד תורגל לפרקים בצד שמאל לאור שביעות הרצון הרבה ממנו בעמדה זו, ממנה בישל במשחק האחרון לרובן מיקאל, וגם יוסי בניון נלקח בחשבון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי