ג'ון ואן דן ברום מועמד מוביל למכבי ת"א

ואן דן ברום. מכיר את האצטדיון בנתניה
ואן דן ברום. מכיר את האצטדיון בנתניה | צילום: Gettyimages

מועדונו אישר כי הוא בין המועמדים של קרויף. האוהדים יחרימו את הדרבי?

(גודל טקסט)

מיץ' גולדהאר אמור להכריע במהלך השבוע הקרוב מי יהיה מאמן הבא של מכבי תל אביב. ג'ורדי קרויף אישר אמש, בסיום הניצחון 1:4 על רעננה, כי יש לו כמה מועמדים וביניהם גם מאמן ישראלי, אבל טען כי הבעלים מקנדה מעוניין במאמן זר.

 

לספורט1 נודע כי ברשימה של קרויף, שכבר הוגשה לגולדהאר, נמצא גם שמו של מאמן אלקמאר, ג'ון ואן דן ברום, שפגש העונה את מכבי ת"א פעמיים במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, הפסיד בבית וסיים בתיקו בנתניה.

 

 

על פי דיווחים בהולנד, באלקמאר לא מרוצים מהתפקוד של ואן דר ברום, ובתקשורת המקומית כבר פורסם שחוזהו שמסתיים בסוף העונה לא יחודש. לפי עורך מגזין הכדורגל ההולנדי "פוטבול אינטרנשיונל", טיימן ואן דר לאן, שחקנים ואנשי הנהלה באלקמאר אישרו כי שמו של המאמן נכלל ברשימה המצומצמת של המועמדים להחליף את שוטה ארבלדזה, שפוטר בשבוע שעבר. 

 

ואן דר ברום. חלק מהרשימה המצומצת של קרויף (Gettyimages)

 

לפני שהגיע לאלקמאר, המאמן בן ה-49 עמד על הקווים של אנדרלכט בשנים 2012-2014. עוד לפני כן אימן את ויטסה, דן האג, אפלדורן וקבוצת המילואים של אייאקס

 

מאמן נוסף ששמו הוזכר בקשר למכבי ת"א הוא אלכס פסטור שמדריך כעת את ספרטה רוטרדם. פסטור בן ה-50 נחשב מאמן מוכשר והעלה בעונה שעברה את ספרטה מליגת המשנה לליגה הבכירה. בעבר אימן בין היתר את סלביה פראג הצ'כית, את קבוצת המילואים של פיינורד ואת נאק ניימיכן. אם פסטור יגיע, סביר להניח שיחד איתו ינחת גם עוזרו בספרטה, מגן נבחרת הולנד בעבר מיכאל רייזיחר.

 

"מכבי פנאטיקס" יחרימו את הדרבי התל-אביבי

הערב מכבי תל אביב החלה את ההרשמה להגרלת הכרטיסים לדרבי ביום שני מול הפועל תל אביב, שייערך באצטדיון "המושבה" של האדומים, ולארגון האוהדים המוביל של הצהובים היו טענות על שיטת המכירה.

 

המסמך עליו יצטרכו לחתום האוהדים ("מכבי פנאטיקס")

 

מכבי תל אביב החליטה כי החל מדרבי זה כל אוהד יחתום על "מסמך התחייבות" בעת רכישת כרטיס, בהנחה שיזכה בהגרלה, והארגון בשל כך החליט להחרים את המשחק וכתב: "כבר תקופה שהנהלת המועדון רודפת את אוהדיה, בין אם זה לתבוע, לעצור, לאיים, לסחוט, להכפיש, לצנזר ולסתום פיות. אך פה נחצה קו אדום!!.

"אנחנו לא ניתן לאנשים כאלה להמשיך לנהל את המועדון, זו הכרזת מלחמה כנגד האוהדים! הכדורגל הוא שלנו, של האוהדים ולא של העסקנים. אנחנו קוראים לכל אוהדי מכבי לא להגיע למשחק ולא לחתום על המסמך הזה!", כתבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי