דיון על עתידה של הפועל ת"א: קבוצת ניסנוב תנהל את הקבוצה

האחים ניסנוב רוצים להשאיר את לוזון
האחים ניסנוב רוצים להשאיר את לוזון | צילום: דני מרון

ב-10:00: בדלתיים סגורות ידונו על הורדת תשע הנקודות ורכישתם מחדש של בעלי מניות במועדון המוקפא. עטאא ג'אבר ושחקנים נוספים יושאלו ושכרם ימומן

(גודל טקסט)

הנאמנים עו"ד שאול קוטלר ורואה החשבון חן ברדיצ'ב הגישו לאחר חצות לבית המשפט המחוזי את דו"ח הסיכום להקפאת ההליכים והמו"מ לרכישת הפועל תל אביב על ידי קבוצת אוהדים המורכבת מהאחים איציק ושרון ניסנוב, מאיר תושב וזאב גרינברג.

המו"מ הושלם לפני חצות ובו הוחלפו טיוטות ההסכם, על פיו  ינהלו את המועדון בתקציב של עד שמונה מיליון שקלים. 

מטרת המהלך היא למנוע מהשופט איתן אורנשטיין להוביל לפירוק של המועדון והורדה אפשרית לליגה ג'. נכון לעכשיו, הכוונה היא למכור מספר שחקנים בהם ארון שוינפלד, אדי גוטליב חן עזרא ועומרי אלטמן. 

הרוכשים מבקשים להשאיר את המאמן גיא לוזון, ובהמשך הם אמורים להיפגש עם שחקנים שיישארו ולבקש מהם לקצץ בשכרם.  

קבוצות כמו הפועל באר שבע ומכבי חיפה יוכלו להשאיל לאדומים שחקנים ללא תמורה ומנהלת הליגה תדאג לשכרם. עטאא ג'אבר הוזכר כראשון שעשוי להגיע.

הדיון נקבע להיום (רביעי) בשעה 10:00 ובו יוחלט על עתידו של המועדון. הנאמנים ביקשו מבית המשפט שהדיון יערך בדלתיים סגורות בנוכחות מצומצמת. מלבד זאת, כונס הנכסים יגיע כבר בשעה 08:00, כדי להתייעץ עם השופט אורנשטיין ולהציג בפניו את המתווה החדש.

,

מה שעדיין לא ידוע היא איך תהיה ההתמודדות מול פסקי הבוררות של פיפ"א ואופ"א והגרעון של למעלה מ – 30 מיליון שקלים. 

בדיון עצמו, אמור להחליט השופט אורנשטיין בנושא הורדת תשע הנקודות להפועל תל אביב ובנושא בעלי המניות במועדון כאשר יירכשו אותו שוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי