דני גולן החליף את סזאר בשל עימות עם פלטהאוזן

פלטהאוזן. לשחקנים נמאס מההתנהגות שלו
פלטהאוזן. לשחקנים נמאס מההתנהגות שלו | צילום: דני מרון

שחקן בהפועל חיפה על השוער: "נמאס מההתנהגות שלו. אי אפשר לדבר איתו"

(גודל טקסט)

לאחר החלפת המאמנים בהפועל חיפה נדמה היה שהקבוצה יוצאת לדרך חדשה לאחר שהשיגה 7 נקודות, ויותר מכך שנגמרו כל הסאגות הביזאריות בחדר ההלבשה.

אז אמש שני הדברים הללו התנפצו לדני גולן שספג הפסד שני ברציפות, ונוסף על כך היה צריך לטפל בתקרית בין שני הזרים שלו פיט פלטהאוזן וז'וליו סזאר.

השוער העיר לברזילאי והוא בתגובה החל להשתולל. לדני גולן היה קשה להשתלט על השניים והעימות נפסק רק לאחר שהמאמן החליף את סזאר. אגב, הקשר לא שיחק אתמול במלוא הכשירות ולא היה צריך לשחק לטענת מקורבים לשחקן.

"לא פעם ראשונה שפלטהאוזן נמצא בלב העניינים, הוא דורש דברים בלתי הגיוניים ולשחקנים זה נמאס. כמו שאנחנו לא באים אליו בטענות, שהוא לא ייתן לנו ביקורות", כך אמר אמש שחקן בקבוצה.

דני גולן. מתמקד בבריחה מהתחתית (דני מרון)

הצוות המקצועי היה מרוצה מסער פדידה, אך קצת פחות מהיכולת של שמואל שיימן שערך את הבכורה שלו לאחר שני אימונים. בנוסף לשיימן צריך להגיע רכש נוסף, ככל הנראה ג'ון צ'יבוקה הניגרי בן ה-28.

ניסו קפילוטו ודני גולן התראיינו לאחר המשחק ואמרו דברים די דומים כאשר דיברו על הסבלנות, ועל כך שהקבוצה לא נראית רע. השניים הוסיפו כי הפלייאוף העליון רחוק וכעת המטרה להתרחק מהתחתית ולחשוב רק על זה.

יואב כץ שלא היה אמור להישאר בארץ, ידחה ככל הנראה את חזרתו לארה"ב, ויחתום גם על החוזה של שחקן הרכש הבא שאמור להיסגר השבוע. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי