האחים ניסנוב ביטלו את רוב חוזי האימוץ והפרסום

האחים ניסנוב. ביטלו את חוזי האימוץ והפרסום
האחים ניסנוב. | צילום: דני מרון

המנהלים החדשים סיימו את ההסכמים מעידן רמון וכבירי. הודעה נמסרה לאריאל שיימן

(גודל טקסט)

קבוצת הניהול החדשה של הפועל תל אביב ביטלה כמעט את רוב החוזים וההסכמים שנחתמו במועדון בתקופה של חיים רמון ואמיר כבירי מול חברת "אראל החזקות", שפורקה בהוראת בית המשפט בתחילת השבוע.

בימים האחרונים הודיעו האחים איציק ושרון ניסנוב למספר גורמים ונותני חסות, איתם קיימים חוזי שילוט וזכויות פרסום ואימוץ כמו אריאל שיימן על הפסקת ההסכם איתם וחיפוש אחרי גורמים עסקיים חדשים.

גורם בסביבת הפועל ת"א: "כל הכספים של הפרסום האימוץ והסכמים אחרים מול גורמים עסקיים הושעו מהסיבה שהם שולמו בקדנציה של חיים רמון ואמיר כבירי וכבר נבלעו בבור הענק של תקציב המועדון ואין להסכמים כאלה שנמשכים עדיפות כספית לאנשי הניהול הנוכחי המגובה בהחלטת בית המשפט והשופט איתן אורנשטיין".

על פי גורם במועדון, העביר איש העסקים ובעלי מכבי הרצליה אריאל שיימן סכום של יותר משלושה מיליון שקלים למשך חמש שנים מהם נותרה עוד שנה וחצי. מדובר בחוזה שילוט ומערכת דיגיטלית של שילוט אלקטרוני היקפי אותו מספק שיימן במשחקי הפועל ת"א.

אריאל שיימן. לא מתרגש מביטול ההסכם (עדי אבישי)

טענה נוספת שנשמעת בקרב האדומים, מתייחסת לקבוצת הרוכשים החדשה שלא בונה לטווח הארוך וכל הזכויות חזרו אליהם. ועל פי גירסתם, המהלך נעשה כדי להביא כספים למועדון לטווח הקרוב והקצר עד סיום העונה בלי להתעסק בעונה הבאה.

אריאל שיימן אישר כי קיבל את ההודעה על הפסקת חוזה השילוט: "יש לי הסכמים עם עוד שמונה קבוצות ולא נורא אם הפועל ת"א שעכשיו כושלת פעלה נגדי. אי אפשר לתבוע בבית משפט ויש מהלכים לבצע בלי לפרסם מול מי, הם יצטרכו אותי ויבואו אלי, העיקר הבריאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי