הגיע הזמן שבן שמעון יעזוב את בית"ר

| צילום: דני מרון

מאמן הירושלמים חנק את לידור כהן, נתן לזרים קרדיט מופרז וגרם למיאוס

(גודל טקסט)

בסיום המשחק בטדי, פנו שחקני בית"ר ירושלים כהרגלם לעבר היציע המזרחי, ולא הספיקו לעשות כמה מטרים לפני שגל אחיד מקצה לקצה של שריקות בוז הבריח אותם בחזרה לחדרי ההלבשה. אחרי עשרה מחזורים ושש תוצאות תיקו, וגם על סמך הדיבורים של השרופים ביותר בתום המשחק (אני יודע, הייתי שם), הקהל הירושלמי מאס סופית בקבוצה שלו העונה. 

על החלק של אלי טביב בעניין כבר כתבנו (לא אלי, לא בנית סגל יותר טוב העונה). הגיע הזמן להתאכזב ובגדול מרן בן שמעון. גילוי נאות, שמחתי מאוד על ההחתמה שלו והתווכחתי עם לא מעט אנשים שמדובר במאמן הכי טוב שנחת בבית וגן מאז יצחק שום (וכן, הרשימה כוללת את רוני לוי). אבל, כגודל הציפיות – כך גודל האכזבות. 

בן שמעון צריך לשים את המפתחות אך ורק על העובדה שהצליח להרוס ללידור כהן את החשק לשחק. מדובר לא רק בשחקן הטכני ביותר בבית"ר, אלא באחד היחידים שכאלו. יורגן קלופ יכול להרשות לעצמו לייבש את דניאל סטארידג' כי יש לו ים של תחליפים. לבן שמעון, יש את יעקב בריהון, שכרגע לא ברור אם חוץ מטכניקה וכדרורים יש לו דבר נוסף להציע כדי לא להיות דני פרדה הבא. עידן ורד ודן איינבינדר טכניים חלקית וכך בעצם בדקה ה-25, עם הוצאתו השערורייתית של כהן, חרץ למעשה רב"ש את הסיכוי שנראה דברים מלהיבים מהקבוצה בצהוב שחור.

מה שכן ראינו זו קבוצה שמאבדת את עצמה לדעת למשחק הרוחב. עוד רוחב, ועוד רוחב ועוד אחד, בעוד מולה עמדה קבוצה נחותה ממנה אולי באיכות השחקנים, אבל חכמה ומאומנת יותר. אלמלא בוריס קליימן ועומרי אלטמן, גיא לוזון היה מתוגמל בשלוש נקודות שהגיעו לו. 


לידור כהן. דווקא אותו בן שמעון החליף? (דני מרון)

אם כבר , בן שמעון היה חייב להוציא את יוהאן אודל. אלא שכנראה, השמועה שרצה סביב בן שמעון, שהוא מתקפל בפני הזרים ויוצר מעמדות בקבוצות שלו נכונה. ותשאלו את שחקני מכבי פתח תקווה בקשר לג'ו מונונגה. אודל, כמו מונונגה, עבר כבר מזמן את שלבי ההתאקלמות וכל ילד בן שבע רואה שמדובר בשחקן גמור וברכש כושל.

רק בן שמעון לא רואה, וזה לא מפתיע. מאמן שנותן לזרים שלו לנטוש ולהבריז מאימונים, מעניק להם גם אשראי בלתי מוגבל וכך גם אריק סאבו הכבד תוקע את הקישור הבית"רי ומרסל הייסטר, מעורר געגועים אפילו לאורי מגבו. 


אודל. מקבל קרדיט מופרז (דני מרון)

בסיום המשחק, במקום לספק הסברים על חלקו בתצוגה הכושלת מול 20,000 אוהדים מטורפים שהגיעו למשחק הכי חשוב עבורם העונה (הרי מה נשאר מעבר לאוהדי בית"ר?), נטש המאמן את עמדת הראיונות. בפעם האחרונה, שזה קרה לו, היה זה גם כן בטדי, במשחקו האחרון כמאמן מכבי פ"ת. האם ההיסטוריה תחזור לעצמה?

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי