הדילמה של יצחקי בזמן המשבר של מכבי ת"א

יצחקי
יצחקי | צילום: עדי אבישי

גארסיה בטוח, שכטר מפנטז ובאשקלון מחכים. 18:15: יעזור לצהובים?

(גודל טקסט)

בגיל 32 ברק יצחקי נמצא בסוג של צומת דרכים בקריירה. החלוץ המתבגר והמשתקם לא מוצא את מקומו במכבי תל אביב המתדרדרת. גם בימים בהן הצהובים משוועים למנהיג, יצחקי לא מספק את התשובה הזו והאם זה איתות על סוף הרומן?

 

החלוץ שהיה על סף מעבר לבית"ר עם סיום מועד ההעברות, קיבל חיזור ממועדון נעוריו הפועל אשקלון בקיץ, אבל נשאר במכבי בעיקר כדי לגבות.

 

 

פרידה? אולי כדאי להאמין בו
הקריירה רוויות הפציעות של השחקן פגמה בפסגות אליהן שאפו שיגיע, אבל האם רגע לפני שהוא עושה סיבוב פרידה, לא כדאי לחשב מסלול מחדש?

 

"המצב במכבי כרגע הוא שיש יותר מדי שחקנים על העמדה שלו", מפרשן חברו הטוב קרלוס גארסיה, אקס הצהובים. "ארבלדזה נותן עדיפות לשחקנים שבאו בתקופתו, אבל אולי הגיע הזמן שילך עם יצחקי שהוכיח את עצמו בקבוצה. גם עכשיו אחרי שני הניתוחים שעבר יצחקי הוא שחקן גדול שיכול בפעולה אחת להכריע את המשחק וברור שיש לו מה לתת במכבי", בטוח הספרדי.

 


יצחקי על הדשא, יש לו עוד מה לתת? (דני מרון)

 

איתי שכטר, חברו הקרוב של יצחקי מויף: "יצחקי ההיה צריך להיות במקום אחר בכלל. אם לא היו לו את שתי הפציעות הקשות הוא מזמן לא היה פה. הוא יכול היה להיזכר כאחד הגדולים שידענו".

 

האם הצהובים צריכים יותר להאמין בניצוצות של החלוץ? "במכבי הוא וותיק. למען האמת הוא אף פעם לא קיבל שם הזדמנות לאורך זמן. הוא יותר על הספסל, ומשום מה לא קיבל מעמד של שחקן הרכב קבוע, אלא תמיד הוחלף, וזה בטח פוגע בביטחון שלך כשהקבוצה שלך לא בדיוק עומדת מאחוריך", מנתח חלוץ בית"ר.

 

"מכבי לא ממצה את ברק, אם ייתנו לו יותר יכולים לקבל ממנו הרבה יותר. ברק הוא שחקן של קהל, והקבוצה יכולה להרוויח ממנו המון. חבל שלא מנצלים את זה שהוא בריא ובכושר ויכול לתת משחקים טובים, כשאתה נותן לשחקן לשחק ואז מיד מוציא אותו, הוא לא יכול להיכנס לכושר", קובע יו"ר אשקלון איתן קסנטיני. "הוא השחקן הכי טוב בארץ. גדלנו ביחד באשקלון והוא איש מדהים שאוהב רק לעזור. כל פעם שאנחנו פוגשים את מכבי יש בינינו איזה סוג של תחרות", הוסיף.

 


"יותר מדי על הספסל", יצחקי (אודי ציטיאט)

 

נדבר בעוד חודש
בקיץ האחרון היתה זו הפועל אשקלון שפינטזה על חזרה של יצחקי, וראש העיר גם בדק עם ספונסרים האם יוכלו לעמוד בחוזה הגבוה שלו, אבל העניין ירד מהפרק.

 

קסנטיני ריאלי: "הוא חבר קרוב של כולנו ויש פנטזיה שהוא יגיע, אבל קשה לנו לעמוד בסכומים שמכבי רצתה עליו, נקווה שיום אחד החלום יתגשם והוא יחזור אלינו. בכל מקרה זה לא היה קרוב כמו שהוא כמעט עבר לבית"ר, רק דבר אחד לא ברור – אם גולדהאר לא נתן לו לעבור לבית וגן, למה לא נותנים לו לשחק עכשיו כשהמצב כל כך בעייתי?".

 

אז האם דווקא במועדון העבר שלו מהבירה תיפתח הדלת? "הוא יכול לתרום לנו המון, ולשדרג מאוד את הקבוצה. הלוואי שהוא יבוא אלינו בינואר כי זה חוויה לשחק עם שחקן כזה", מסכם שכטר. דילמת ברק יצחקי תקבל חודש קובע לקראת ינואר. ב-18:15 (ישיר בספורט1) הוא ינסה לרומם את הצהובים מול מועדון נעוריו מאשקלון.

 


יצחקי מכניע את אשקלון ברגע שמוכיח כמה כישרון יש בו. יספיק גם לינואר? (עדי אבישי)

 


מישהו מהם יישאר בינואר בצהוב? יצחקי ואיגייבור (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי