ההתאחדות סגרה את דוחה, לסכנין אין איפה להתאמן

דוחה. יהיה כשיר למשחק מול בש?
דוחה. יהיה כשיר למשחק מול בש? |

יו"ר המועדון אבו יונס: "המצב בלתי נסבל, כבר לא יודע למי לפנות"

(גודל טקסט)

מכה קשה נחתה הבוקר על ראשי קבוצת הכדורגל של בני סכנין, לאחר שנציגי ההתאחדות הגיעו לסיור באצטדיונה הביתי והחליטו על סגירתו עד אשר יתוקנו הליקויים במקום, כך שהקבוצה נותרה ללא מקום להתאמן וכמובן לארח את משחקיה.

ידוע מזה תקופה ארוכה שהתנאים באצטדיון דוחה לא אופטימליים בלשון המעטה, ובהתאחדות שלחו אתמול משקיפים מטעמם שהחליטו לאור מצב המגרש ובעיית הניקוז על סגירתו.

 

 

יו''ר סכנין מוחמד אבו יונס נשמע מיואש: "אנחנו משחקים בליגת העל מרמת הבוגרים ועד קבוצות הילדים – 11 קבוצות שמשחקות ברמה הכי גבוהה.  אני יו''ר מועדון ותפקידי לנהל את המועדון ואת מחלקות הנוער, אני לא בונה אצטדיונים ולא משפץ אותם. עם כל הכבוד, לא יכול להיות שבשנת 2017 זה יהיה המצב, אין לקבוצות שלנו איפה להתאמן ולשחק. זאת קטסטרופה''.

 

אבו יונס, שעד כה ביצע שיפוצים במגרש באופן פרטי, מפרט ומפנה את האצבע לגורמים האחראים: "השבוע הנערים שלנו אירחו משחק בבקה אל גארביה, המגרש הסינטטי שלנו סגור, האצטדיון נסגר אמש.

 

סכנין חוגגת בביתה. תעשה זאת גם מול ב"ש? (ערן לוף)

 

"אני פונה לכל מי ששומע ובהחלט מפנה את הבקשה שלי לטוטו ולעירית סכנין שהיא האחראית על המגרש, יש לנו בעיה קשה מאוד בחדרי ההלבשה ובניקוז, כל שש או שבע שנים הניקוז נסתם, צריך לבצע עבודות חפירה ולפתוח, בגלל זה המים לא יורדים ויש בוץ, אני כבר לא יודע למי לפנות, אבל אם הייתי מתמקד אני מפנה את ההאשמות לעיריה שהאצטדיון נמצא בחזקתה ולטוטו, זה פשוט מצב בלתי נסבל", סיכם אבו יונס.

 

משחק הבית הבא של סכנין בליגת העל יהיה מול הפועל באר שבע ב-1.1.2017, וכמובן שנכון לרגע זה טרם ברור היכן יתקיים המשחק. אם לא תהיה ברירה נראה שהמשחק ייערך בנתניה.

 

ממנהלת הליגות נמסר: "סכנין תוכל לחזור ולקיים משחקים באצטדיון לאחר שיקום משטח הדשא וביצוע ביקורת חוזרת שתאשר את תקינותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי