הובאן ושהר יפתחו: "אין מי שיכולה לעמוד מולנו"

שהר. הפעם הוא יעלה ב-11
שהר. הפעם הוא יעלה ב-11 | צילום: אריאל שלום

בב"ש מקווים לרשום מול רעננה ניצחון עשירי ברציפות (20:15, חי בספורט1)

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה את ההכנות לקראת המשחק הערב נגד הפועל רעננה באיצטדיון בנתניה, כאשר כבר אתמול לאחר האימון המסכם יצאו האדומים למלון בנתניה שם ישהו עד המשחק (20:15, ישיר בספורטHD1).

 

ברק בכר יודע שכרגע המכשול הגדול ביותר של שחקניו הוא הפן המנטלי, שכן בפן המקצועי אין קבוצה כרגע שיכולה לעמוד מול האלופה או כמו שטען גורם בקבוצה הבוקר: "ברור לנו שמבחינה מקצועית אנחנו טובים יותר מכל הליגה כרגע. צריך לדעת לבוא מוכנים מבחינה מנטלית והכל יהיה בסדר".

 

 

פרט ללואי טאהא שיחליף את מיגל ויטור הפצוע, המאמן ברק בכר צפוי לבצע שני שינויים נוספים ב-11 לעומת משחק הליגה האחרון מול בית"ר והם הצבתו של אובידיו הובאן על חשבונו של מיכאל אוחנה במרכז השדה ובחוד יעלה בן שהר, שכבש צמד בחמישי האחרון בגביע הטוטו, במקומו של לוסיו.

 

בעקבות תוצאות אתמול בליגה, ניצחון על הפועל רעננה יעלה כידוע את הפער בפסגה ל-12 נקודות הפרש.

 

שהר. יעלה במקומו של לוסיו בהתקפה (דני מרון)

 

"בטוחים ששכר יבקיע שער ניצחון נגד ב"ש"

מן העבר השני, הפועל רעננה התכוננה בימים האחרונים למפגש מול המוליכה והאלופה והמאמן חיים סילבס הכין תכנית מיוחדת במטרה לעצור את אנתוני וואקמה ומאור בוזגלו, אליהם יוצמדו אלעד גבאי ועמנואל אמבולה, כאשר בן בנימין יוצב כקשר שיבצע משימות הגנתיות בלבד, מעין בלם בקישור.

 

מוחמד שכר צפוי לפתוח בחוד לצד רוג'רס קולס, וחבריו לקבוצה הבטיחו לו כי הוא יהיה האיש שיכריע את ההתמודדות ויצליח לעצור את הריצה של האדומים. להפועל רעננה שבמקום השמיני 15 נקודות והזדמנות להתרחק משמעותית ממאבקי התחתית כשהיא מרוחקת לפני המשחק בפער בן 4 נקודות בלבד מהקו האדום. 

 

ראש בראש

* רעננה לא הפסידה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה – כולל שלוש תוצאות תיקו רצופות. 

 

* האלופה שצברה בסיבוב הראשון 87 אחוזי הצלחה ניצחה בתשעת משחקיה האחרונים בליגה. 

 

העשירי בדרך? ב"ש חוגגת על בית"ר (דני מרון)

 

* רעננה היא הקבוצה האחרונה שניצחה את באר שבע במשחק ליגה בבירת הנגב – 0:1 בינואר 2015 (ממאדו צ'אם). זה קרה כמובן בווסרמיל. 

 

* בחמשת משחקי הליגה האחרונים מאז ניצחה באר שבע בארבעה ואחד הסתיים בתיקו. 

 

* בן שהר ומהראן ראדי הבקיעו שלושה שערים כל אחד לרשת רעננה בחמשת המשחקים הללו. 

 

* אריק ינקו סופג העונה 0.76 שערים למשחק (שלישי בליגה). איך הוא יסתדר עם התקפה ה-2.92 למשחק? 

 

ינקו. רעננה צריכה אותו במיטבו (עדי אבישי)

 

* בכל שנת 2016 השיגה הפועל רעננה ניצחון חוץ אחד בליגה – העונה מול הפועל כפר סבא. 

 

* מאז ספטמבר 2015 לא הפסידה הפועל ב"ש משחק ליגה לקבוצה שאינה מכבי חיפה. רצף משחקי הבית שלא ללא הפסד ליגה עומד על 23. 

 

שחקני מפתח

אריק ינקו: כדי לעמוד מול אחת ההתקפות הטובות בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי, צריך מאמץ קבוצתי במשך 90 דקות ושוער ביום פנטסטי. ינקו נמצא עד כה בעונה נהדרת ואולי לא מקבל מספיק קרדיט. משחק גדול יכול להכניס אותו גם לפנקס של אלישע לוי. 

 

לואי טאהא: ברק בכר טען בשבוע שעבר שהוא לא מודאג מהפציעה של מיגל ויטור כשיש לו בלם כמו טאהא ברוטציה. אקס רעננה יקבל הזדמנות ראשונה להוכיח את הטענה ולהראות שב"ש מסוגלת להסתדר בלי הפורטוגלי הנפלא.

 

טאהא אחרי בית"ר. הפעם הוא יעלה ב-11 (אריאל שלום)

 

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: אריק ינקו, אלעד גבאי, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, רנה מיחליץ', אלי בבייב, מוחמד שכר, רוג'רס קולה.

 

הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, לואי טאהא, שיר צדק, מיהאי קורהוט, אובידיו הובאן, מהראן ראדי, ג'ון אוגו, מאור בוזגלו, טוני וואקמה, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי