החלוץ פליפה גארסיה בדרך לבית"ר בינואר

פליפה גארסיה. בקרוב בבירה?
פליפה גארסיה. בקרוב בבירה? |

לברזילאי שכבש העונה 13 שערים ב-33 משחקים יש כרטיס ביד. צפו בביצועיו

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סימנה את פליפה גארסיה, חלוצה של קבוצת ברזיל ר.ס מליגה השנייה במולדתו, כרכש המשמעותי שלה בחלון ההעברות בינואר הקרוב. עם זאת בבירה חייבים להזדרז משום שעוד קבוצות ישראליות עשויות להיכנס למירוץ.

 

החלוץ בן ה-26 שמתנשא לגובה של 1.85 הבקיע העונה 13 שערים ב-33 משחקים ונראה כמי שמסוגל להיכנס לחלל הגדול שהותיר ניקיטה רוקביציה (14 שערים בעונה הקודמת) וכמובן שדרוג רציני לחוד של רן בן שמעון.

 

 

חוזהו של גארסיה מסתיים בדצמבר הקרוב עם סיום הליגה בברזיל והוא שחקן חופשי, מה שאומר שהבעלים אלי טביב לא יצטרך לשלם עבור הכרטיס שלו. שכרו בברזיל הוא סביב ה-160 אלף דולר. אגב, מהליגה הברזילאית השנייה הגיע בקיץ לוסיו להפועל באר שבע.

 

גם לוסיו הגיע מהליגה השנייה בברזיל (אתר ברזיל ר.ס.)

 

גארסיה הגיע בגיל 19 לדנמרק ושיחק בקבוצת נסטווד מהליגה הראשונה במדיה כבש 18 שערים בארבע עונות. מדנמרק חזר לברזיל לקבוצה בה הוא משחק גם כיום.

 

בינתיים ממשיכים בקבוצה בהכנות למשחק המסקרן נגד הפועל תל אביב ביום שני. כל הכרטיסים ליציעים המזרחי והמערבי אזלו ונותרו בעיקר כרטיסים ליציע הצפוני. בבית"ר מאמנים שלמעלה מ-20 אלף צהובים שחורים יגיעו לחזות במשחק.

 

יואב תבריזי, מאמן קבוצת הנוער המוליכה את הליגה השנייה (מחוז דרום) במאזן מושלם (27 נקודות) אחרי תשעה מחזורים, צפוי להוביל את הקבוצה גם בעונה בליגה הבכירה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי