החמצות גדולות לכפ"ס ב-0:0 אצל אשדוד

צ'יבוטה המתוסכל על הדשא
צ'יבוטה המתוסכל על הדשא | צילום: דני מרון

הירוקים נעצרו אצל ג'ראפי, שבמו ידיו מנע הפסד. הירוקים רק נקודה מהקו

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא יכולה להרשות לעצמה להיות מאוכזבת עד מאוד אחרי המשחק הערב בי"א אצל מ.ס אשדוד. הצדדים נפרדו ב-0:0 במשחק די חלש, בו דווקא האורחת מהשרון הרבתה להחמיץ.

כעת, לאחר שמאוויס צ'יבוטה, רן יצחק, ברונו אנדרדה וסאני אומוריגי נעצרו אצל יואב ג'ראפי במספר הזדמנויות קורצות, אלי כהן ושחקניו רק נקודה מעל הפועל אשקלון הלפני אחרונה ושתיים הפרש מנועלת הטבלה הפועל תל אביב.

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

אשדוד, שלמעשה איימה על שערו של רן קדוש פעם אחת בלבד, במחצית השנייה כאשר חאתם עאבד אלחמיד נגח מקרוב מעל השער, קיבלה בחזרה את רן בן שמעון על הקווים לאחר ארבעה משחקים בחוץ והמאמן בוודאי יתנחם בכך שביכולת שהציגה קבוצתו היא סחטה נקודה והיא עלתה למקום השמיני, שמונה נקודות הפרש מאשקלון כשנותרו שישה משחקים לסיום העונה.

במפתיע, מי שעלה באשדוד עם סרט הקפטן על זרועו היה הבלם חאתם עאבד אלחמיד. הסיבה היא התנהגותו של המגן טום בן זקן, בנו של הבעלים ג'קי, לאחר שהוחלף ב-0:1 על מכבי פ"ת בשבוע שעבר. בנוסף הוא נקנס ב-5,000 שקל ולאימון המסכם הגיע עם ארוחה לחבריו לקבוצה מכיוון שאיחר לאחד האימונים בשבוע האחרון.

בן שמעון. תקופתו ביציע הסתיימה (דני מרון)

הרכבים

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ניר ברדע, חאתם עבד אלחמיד, קרלו ברוצ'יץ', גדי קינדה, רועי בקל, אור אינברום, דן ביטון (עידו דוידוב, 87), חן עזריאל (דולי מנגה, 81), דין דוד (לוסיו, 71).

 

הפועל כפר סבא: רן קדוש, טל בנש, איציק כהן, סהר בראון, דושאן מאטוביץ', ליאור לוי, סלובודאן סימוביץ', ברונו אנדרדה (עומר פדידה, 86), יובל יעקובוביץ' (טל איילה, 76), מאוויס צ'יבוטה, רן יצחק (סאני אומוריגי, 69).

מהלך משחק

דקה 9

רן יצחק הצליח להשתחל בין שחקני הגנת אשדוד וניסה את כוחו מ-16 מטרים, אולם פספס את המסגרת.


יצחק. לא מצליח לאיים על ג'ראפי (דני מרון)

דקה 23

ברונו אנדרדה בעט מכ-30 מטר, כדור חלש שג'ראפי לא התקשה לקלוט.

דקה 26

צ'יבוטה הכשיל את קינדה, השופט התעלם וסימוביץ' יצא למתפרצת, בסיומה השאיר כדור גדול לרן יצחק שמצא את עצמו באחד על אחד מול ג'ראפי, שסגר היטב ומנע שער בטוח.


ג'ראפי מנע שער ירוק במתפרצת קטלנית (דני מרון)

דקה 35

הירוקים ממשיכים לאיים על השער. הפעם היה זה צ'יבוטה שדהר בשמאל, רדר לרחבה אולם מזווית אפס ספק בעט ספק העביר רוחב שלא יצא ממנו דבר.

דקה 50

הקפטן חאתם עאבד אלחמיד עלה ראשון לכדור קרן וממטרים ספורים נגח מעל שערו של קדוש.

דקה 62

איזו הזדמנות אדירה של כפר סבא. יצחק ניסה לבעוט, הכדור הגיע לצ'יבוטה שמשלושה מטרים שנגע בכדור ונבלם אצל ג'ראפי. 


הזדמנויות מעולות לא הספיקו מול ג'ראפי (דני מרון)

דקה 74

ברוצ'יץ' ספק הוכשל על ידי איציק כהן על סף הרחבה, השופט איתן שמואלביץ' החליט שאין עבירה ונתן למגן צהוב על התחזות. החלטה אמיצה.

דקה 87

פדידה המחליף ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, הקשר בעט כדור שטוח ומהיר שעבר ליד הקורה.

דקה 90

בתוך תוספת הזמן, שוב כפר סבא בהחמצות נדירות. ליאור לוי בעט ממרחק, הכניע את ג'ראפי ונעצר אצל הקורה. ההתקפה נמשכה ואומוריגי עלה לנגיחה משני מטרים, שוער אשדוד שוב היה במקום ומנע שער בטוח.


ניצלו מהפסד בזכותו. ג'ראפי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי