המטרה של הפועל ת"א: שבע נקודות לפני כפ"ס

רייכרט עצבני בסכנין. יחמיץ את בני יהודה
רייכרט עצבני בסכנין. יחמיץ את בני יהודה | צילום: ערן לוף

האדומים שבעי רצון מסדר משחקי הפלייאוף התחתון. אנדואסל וצ'יבויקה ליציע?

(גודל טקסט)

במשך 24 שעות שהתה הפועל תל אביב במקום ה-13, לפני שצנחה שוב למקום האחרון בטבלה בעקבות התיקו המאופס של הפועל אשקלון נגד בני יהודה. המקום האחרון הבטיח להפועל ת"א לארח באצטדיון המושבה את שתי יריבותיה העיקריות במאבקי ההישרדות, תחילה את כפר סבא ובהמשך את הפועל אשקלון.

 

האדומים לא הסתירו את שביעות רצונם: "ברור שהמאבק הוא משולש ותשרוד רק אחת. נכון לעכשיו זה רק בין הפועל ת"א, כפר סבא ואשקלון. צריך להתרכז רק במשחק נגד קריית שמונה ולהביא מהצפון את הנקודות. אם כפר סבא ניצחה שם, גם הפועל ת"א יכולה".

 

עד למשחק במחזור ה-30 באצטדיון המושבה נגד הפועל כפר סבא מאמינים במתחם חודורוב כי אפשר להביא שבע נקודות מהמשחקים נגד ק"ש, בני יהודה והפועל חיפה. "חובה להגיע למשחק נגד כפר סבא בפער של לא יותר מנקודה או שתיים, אחרת הלחץ מסביב יהיה מכריע. כולנו מאמינים שבעזרת הצבא האדום שלנו נצליח במשימה".

 

להרכב בקריית שמונה יחזור הקשר המוצהב חסן אבו זייד ולעמדת החלוץ יחזור שחר הירש על חשבונו של איזיקה אנדואסל שיעמוד בפני ועדת משמעת. בקבוצה זועמים על ההתנהגות של החלוץ ושל ג'ון צ'יבויקה. "שחקנים שעושים שוק ומתנהגים כמו בשכונה מרעילים את האווירה. רק מי שמחויב למאמן ולמועדון צריך להיות ומי שלא אפשר לוותר עליו", אמרו בקבוצה.

 

הקשר בן רייכרט שספג כרטיס צהוב מספר 12 לא ישחק נגד בני יהודה. המגן אייל משומר שנפצע ברגלו יעבור בדיקה והוא בספק למשחק הקרוב, בו אמור קורצקי לשוב למערך הרגיל של רביעייה בהגנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי