המכרז יצא לדרך. הפועל תל אביב תימכר תוך שבועיים?

הקהל צובע את המושבה. יתרום מכספו?
הקהל צובע את המושבה. יתרום מכספו? | צילום: דני מרון

הנאמנים מצפים כי המועדון יירכש בסכום שינוע סביב 20 מיליון שקל

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב חושבים על כל פתרון אפשרי כדי להציל את הקבוצה מהליך פירוק עתידי ולייצב את המועדון ככל ששניתן ובמיידי, ולפי הודעת הנאמנים הבוקר נראה שגם הקהל צפוי להיות חלק מניסיונות ההחייאה.

 

כפי שמסר המועדון בשעת בוקר מוקדמת, "לאור פניות מרגשות של אוהדי הקבוצה והחשש לעתידה בהעדר רוכש הנאמנים קוטלר וברדיצ'ב שוקלים פניה לקהל האוהדים לגיוס מימון המונים שיזרים חמצן לקבוצה ומקווים כי המוני אוהדים יירתמו למהלך".

 

 

במקביל פרסמו נאמני המועדון בעיתוני הבוקר הזמנה להגיש הצעות לרכישת המועדון. מדובר במכרז בן 14 ימים ובו מובהר כי הרוכש חייב להזדהות וכי אין אפשרות להישאר בעילום שם.  כמו כן מובהר כי לא יהיה אפשר לרכוש אחוזים מהפועל תל אביב והרכישה תהיה מלאה עם עדיפות שתהיה להצעות שמבטיחות תקציב גדול ואתן לפעילות המועדון הנאמנים מצפים כי הקבוצה תימכר בסכום של בין 18 ל-22 מיליון שקלים ושיהיו לפחות חמישה-שישה רוכשים רציניים.

 

 

המודעה בעיתוני הבוקר. הפועל ת"א על המדף

 

כאמור רק אתמול אלי גוטמן, מנג'ר הפועל תל אביב, הודיע לשני נאמני הקבוצה, עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב, שהוא לא מתכוון לבקש שכר עד שהמועדון ייצא לדרך חדשה. גוטמן הוסיף שהמעשה שלו נועד להקל על הליך ההקפאה ומכירת המועדון

המנג'ר אמר לספורט1: "קיבלתי את ההחלטה להקפיא את שכרי עד סיום העונה כי כך הרגשתי ופעלתי מיידית. אני חייב להפועל תל אביב המון ושני הנאמנים העריכו את זה מאוד. אני נשאר בקבוצה וממשיך לעזור למועדון להתגבר על הקשיים ולהישאר בליגת העל. אני שלם עם עצמי ורוצה שההליך יסתיים באופן חיובי". מהפועל נמסר בתגובה: "קוטלר קיבל את המחווה בשמחה והדרג המקצועי סייע ומסייע לנאמן רבות".

אלי גוטמן. "שלם עם עצמי" (עדי אבישי)

 

24 שעות לאחר שקיבלו את המינוי משופט בית המשפט המחוזי, איתן אורנשטיין, הגיעו שני הנאמנים קוטלר וברדיצ'ב הגיעו למתחם חודורוב וקיימו שיחת הסבר מעמיקה עם אנשי ההנהלה והצוות המקצועי. אחר כך כינסו את השחקנים והודיעו להם כי בשבוע הבא יקבלו את משכורות דצמבר במקום משכורות חודש נובמבר אותה הם יאבדו לטובת תהליך ההקפאה.

 

לוזון. "יש לנו משימה להציל את הפועל תל אביב" (דני מרון)

 

במקביל אסף אתמול המאמן גיא לוזון את השחקנים והסביר להם כי במידה ולא יהיה רוכש לקבוצה בהליך המכירה, היא עשויה ללכת להליך של פירוק. "יש לנו משימה להציל את הפועל תל אביב ולהשאיר אותה העונה בליגה", אמר לוזון, "כבר במשחק הקרוב בבית נגד מכבי חיפה נצטרך לעשות הכל ביחד עם האוהדים כדי לנצח את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי