הפועל ת"א: תמוז וביטון חתמו. טרבוטיץ' מועמד

טוטו תמוז. חוזר הביתה
טוטו תמוז. חוזר הביתה | צילום: דני מרון

החלוץ חזר לקדנציה נוספת, בלם ב"ש הושאל וקשר בני יהודה מועמד

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה להתחזק במטרה להיחלץ מהמקום האחרון ולשרוד בליגת העל, והבוקר ביצעה שני צעדים משמעותיים. הבלם עמית ביטון הושאל מהפועל באר שבע עד סיום העונה, וכבר הגיע הבוקר עם סוכנו דודו דהאן לאימון. זמן קצר לאחר מכן הצטרף גם החלוץ טוטו תמוז, והקשר דינקו טרבוטיץ' מועמד להגיע.

 

תמוז בן ה-28 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה עד לסיום העונה בשכר של 9,000 דולר לחודש. זו כידוע לא קדנציה ראשונה באדום לחלוץ שחוזר ארצה לאחר קרוב לארבע שנים. 

 

תמוז הבקיע 44 שערי ליגה בשלוש עונות בהפועל ת"א ולאחר מכן עבר באורל, פטרולול והונאן בילווס מהליגה השנייה בסין. לאחרונה קיבל תמוז הצעה מאלופת רומניה אסטרה ג'ורג'יו, אך החליט לשוב ארצה. כזכור, לפני שנה היה קרוב תמוז להפועל ת"א, אך לטענת הקבוצה נכשל בבדיקות רפואיות. 

טוטו תמוז אמר לאחר החתימה: "זו ההחלטה הכי קלה בקריירה שלי. כולם יודעים כמה המועדון והאוהדים יקרים לי, אני בא לעשות הכל בשביל להחזיר אותו למקום הראוי לו. זה הזמן שלי להחזיר לכולם על האהבה וההערכה שתמיד העניקו לי. אני נרגש לחזור ומחכה כבר לפגוש את הקהל האדום – יאללה הפועל".

חוזר לאדום. תמוז (הפועל ת"א, האתר הרשמי)

במועדון ממשיכים בניסיונות לחזק את הסגל וכרגע שוקלים להחתים את הקשר הקרואטי דינקו טרבוטיץ' ששוחרר מבני יהודה כבר לפני כחודש, אבל עדיין לא עזב לאחר שלא הגיע להסכם על הפיצוי הכספי המגיע לו. המאמן מנחם קורצקי, לו הוצעו שחקנים זרים נוספים, אמור להחליט עד מחר אם לצרפו כשהמכשול הנוכחי הוא הדרישה לשלם לבני יהודה 20 אלף יורו. הפועל תל אביב נותרה ללא שחקנים זרים וכל ההחתמות שהיא מבצעת הם אך ורק עד לסיום העונה.

במקביל, האדומים בוחנים את צירופו של המגן עמית שומוביץ', ששיחק לפני מספר שנים במכבי נתניה ועבר ללימודים בארצות הברית שם שיחק בליגת המכללות. 

שומוביץ', שחזר בתקופה האחרונה לישראל, החל אתמול (רביעי) להיבחן בקבוצה ואמור לחתום עד סוף השבוע. בקבוצה גם רוצים לצרף את בלם הפועל פתח תקווה ירין חסן, שהגיע למלאבסים ממכבי נתניה, ואפשר שהמהלך הזה יתרחש כבר בימים הקרובים.

 

חלוץ נוסף שמעניין את המאמן מנחם קורצקי הוא שלומי ארבייטמן, שמעמדו נפגע בעקבות הבאתו של עדן בן בסט ממכבי תל אביב. אם הקבוצות ישלימו את המהלך, ארבייטמן יגיע בהשאלה עד סיום העונה כדי לעזור לאדומים במאבקי ההישרדות.

ארבייטמן גם הוא מעניין את קורצקי. מחירו יטרפד? (דני מרון)

 

נכון לעכשיו לא נוצרו מגעים עם הבלם אדי גוטליב שתבע את הקבוצה במוסד לבוררות. גוטליב גם סיפק אישור רפואי על מחלה וייעדר בשבת מהמפגש מול הפועל אשקלון (18:00, ישיר בספורט1 וב-HD). מאידך עומרי אלטמן, שגם עתידו לא ברור, ישחק בשבת אחרי שהוסדר נושא הביטוח שלו. בסביבתו של אלטמן מעריכים שהמשחק באשקלון יהיה האחרון שלו באדום, וייתכן והקבוצה תגיע לסיכום עם מכבי חיפה על העברתו. ארון שוינפלד, שתבע את הקבוצה בביהמ"ש ודורש שחרור, בספק לאשקלון עקב כאבים בכתף ויעבור מחר בדיקה.

 

המאמן מנחם קורצקי אמר באימון: "אנחנו עובדים לחזק את הקבוצה כפי שאמרנו, והבאנו שחקני ליגת העל. אין שחקנים רבים בשוק ואי אפשר להתפנק. השחקנים שבאים הם כאלו שאני מכיר ויכולים לעזור לנו במשימה וסומכים עליהם כדי להישאר בליגה. אי אפשר לעבוד  בחיפזון. אנחנו צריכים המון סבלנות ואין כאן משהו שלא ידוע ואני לא מכיר ממה שתוכנן מהתחלה". 

 

עשוי להצטרף בימים הקרובים. ירין חסן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי