הרוש – גיבור, לא רק על המגרש

אריאל הרוש. גיבור
אריאל הרוש. גיבור |

הסרט "טהורה לעד" הוכיח שקפטן הפועל הוא לא רק שוער מצוין, אלא גם אדם נפלא. ג'ימי טורק מייחל שיישאר באדום, ולא משנה באיזו ליגה

(גודל טקסט)

אם הפועל תל אביב תישאר בליגה זה יהיה הרבה בזכותו של השוער אריאל הרוש, שנוא נפשם של לה פמיליה.

 

האמת, כשהרוש הגיע להפועל אחרי שנה לא מי יודע מה בנתניה לא חשבתי שיחזור לעצמו. לזה תוסיפו פציעה רצינית  בגבו, ובכלל תקבלו תמונה עגומה. אלא שהרוש הוכיח אחרת לגמרי, גם לאנשים כמוני.

 

 

מאז שחזר אל בין הקורות כולם מרגישים שבתפקיד השוער הפועל מסודרת. הרוש מפגין יכולת גבוהה ואין משחק בחודשיים האחרונים שהוא לא לקח כמה כדורים מסוכנים ומנע שערים בטוחים. הוא למעשה הגורם המרכזי לכך שהפועל לא ספגה שער חובה בארבעת משחקיה האחרונים לפני המשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים.

 

הרוש אמנם גדל בבית"ר אבל רצה לנצח אותה השבוע יותר מכל שחקן אחר שלבש אדום. הייתי במשחק ונגעלתי מהיחס של אוהדי בית"ר, שכל המשחק רק קיללו אותו ואת המשפחה שלו. הם שכחו כמה הוא נתן להם כשהיה בבית וגן.

 

הרוש בחור אינטילגנט וידע להתעלם מהם ולהתרכז במה שהוא צריך לעשות הכי טוב במשחק. רק חבל שהשחקנים שלצדו לא מגיעים לרמה שלו בכדי להשאיר את הקבוצה בליגת העל.

 


אוהדי בית"ר. הרוש עמד לבד מול כולם (עדי אבישי)

 

אחרי הכל לא מדובר רק בשוער גדול אלא גם באדם ענק. כמו שכולם יודעים ומבינים לה פמיליה לקחו אותו כפרויקט ומנסים לפגוע בו בכל זמן ובכל מקום. והכל בגלל ההתנהלות האצילית שלו בימי תום עידן ארקדי גיידמאק, שהחליט לעשות מעשה ולשבור את הגזענים, הביא את הצ'צ'נים המוסלמים לקבוצה.

 

הרוש היה היחידי מבין שחקני בית"ר שקיבל אותם בחדר ההלבשה והתייחס אליהם כבני אדם. והוא שילם על כך מחיר כבד. ורק על זה הייתי שמח אם יוחתם בהפועל עד סוף הקריירה שלו.

 

ידידתי מאיה זנשטיין עשתה סרט מדהים, "טהורה לעד" והוכיחה כיצד למעשה לה פמילייה שולטים בבית"ר, קובעים מי יאמן וגם מי ישחק.  אם יש מישהו שהייתי מחייב ללכת לראות את היצירה הזו אלו עופר עיני ואנשי ההתאחדות והמנהלת, כדי שיראו את האמת ולא יעצמו עיניים ויסתמכו על דו"ח של מבקר כזה או אחר.

 


אריאל הרוש. אחד מול כולם (אסף קליגר)

 

אותם מבקרים ששומעים מצוין איך מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון כינה את הקוון אפס והענישו אותו בהרחקה מארבעה משחקים, אבל את האלפים של לה פמילייה הם שומעים רק לפעמים, וגם אז הרבה פעמים הם יוצאים נקיים.

 

עבורי, המשחק מול בית"ר היה אכזבה גדולה. בעיקר מהתוצאה אבל גם מהיכולת ובמיוחד מניהול המשחק של המאמן מנחם קורצקי. במשחק כזה האדומים היו חייבים לקחת את מלוא הנקודות במיוחד אחרי שהשחקן הכי טוב של הירושלמים הורחק בכרטיס צהוב שני.

 

הניסנובים הביאו לא מעט שחקנים בינואר, שרובם לא היו מגיעים להפועל בימים טובים יותר. דווקא אחד הראויים, מוטי ברשצקי, השחקן הכי נמוך במגרש והטוב בשחקני הפועל,  היה ראשון המוחלפים. הרבה מאוהדי הפועל שאלו ישר ועדיין לא מבינים מדוע דווקא הוא הוחלף. למזלו של קורצקי, בהפועל תל אביב אין לה פמיליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי