וואקמה ומליקסון איכזבו, קורהוט עשוי להיחתך

וואקמה
וואקמה | צילום: דני מרון

עוד משחק מאכזב לב"ש, ההונגרי עלול לשלם מחיר. אוגו שוב עצבני

(גודל טקסט)

משבר של ממש. ערב לא קל עבר אמש (ראשון) על אנשי הפועל באר שבע שראו כיצד הפער ממכבי תל אביב שכבר עמד על מספר דו-ספרתי הצטמצם לכדי שלוש נקודות אחרי 0:0 אצל הפועל חיפה.

 

בבירת הנגב חשים כיצד הלחץ שעד כה הצליח להיעלם כל פעם בשל ההישגים היפים באירופה, פוגע במאבק האליפות ואובדן נקודות נוסף עשוי לעלות בפסגה.

 

 

השחקנים של ברק בכר היה רחוקים מאוד מרמתם הרגילה ובעיקר אמורים הדברים לגבי מאור מליקסון ומיחאי קורהוט. אם עד לפני שלושה שבועות חזרה של ההונגרי להרכב היתה מתבקשת, כעת הגעגועים לבן תורג'מן שנותר מחוץ לסגל כדי לקבל מנוחה, נראים מוחשיים. ההונגרי שב אמנם מפציעה אבל היה רחוק מלהרשים ונדמה שבקיץ ייאלצו לעשות חושבים לגבי שירותיו.


מי שעוד ספוג חיצי ביקורת הוא מאור מליקסון. הקשר נמצא בנסיגה משמעותית ביכולתו. אמש הוא היה רחוק מלספק פעולות טובות והוחלף בהפסקה. גם טוני וואקמה המשיך ביכולת החלשה שלו מהעת האחרונה כשהתקשה להשפיע על המשחק ההתקפי. "נדמה שלמדו אותו, את התנועות שלו. קבוצות שמו לעצמם מטרה לעצור אותו", אמרו במועדון.

 


למדו אותם, בכר עם וואקמה (דני מרון)

 

בכר התייחס לעניין: "אנחנו לא תלויים בשחקן אחד ואם מישהו פחות בכושר השני צריך לתת את התפוקה. אנחנו עדיין במצב טוב ועדיין אופטימים. נשתדל לעשות את זה בטורקיה ולסיים את הפלייאוף בצורה טובה".

 

מה שעוד בלט לעין היו העצבים של ג'ון אוגו. הקשר הניגרי שהיה מצוין נגד בשיקטאש, שוב הפגין משחק לא מסודר והרבה לאבד כדורים. בבאר שבע העידו שבחודשיים האחרונים אוגו נוהג להוציא לא מעט תסכול כלפי חבריו.

 


תקופה עצבנית, אוגו (דני מרון)

 

זה קרה עם שיר צדק וגם עם בן ביטון והפעם הגיע לידי עימות עם הקהל לאחר שחלק מהאוהדים סיננו מספר קללות לעבר השחקנים והניגרי ענה בעצבים וסימן תנועות מאיימות. בבאר שבע מודעים לעניין וינסו להרגיע את הקשר אך לאחר ההזדמנות למכור את אוגו בחלון ההעברות לקבוצה בספרד, ייתכן ובקיץ יעשו בנגב הערכה מחדש.

 

גיא חיימוב שזכה לעמוד בשער והציל את הקבוצה מהספד בדקה האחרונה אחרי שמנע מדור פרץ כיבוש ודאי ומעניין יהיה לראות אם זה יקנה לו מקום בהמשך מאבקי הליגה ב-11. במקביל, לספורט1 נודע כי בהפועל באר שבע עוקבים אחרי הסיטואציה של אריאל הרוש שמסיים חוזה בהפועל תל אביב וייתכן ויפנו אליו.

 


הרוש, סומן גם בנגב (דני מרון)

.

ברק בכר התייחס לחלוקת הכוחות ואמר: "עשינו חמישה שינויים בהרכב כדי לרענן. וויליאם סוארס שיחק שני משחקים ורצינו לתת לו מנוחה. זה לא תירוץ המשחקים באירופה. היינו ככה כל העונה עד עכשיו והצגנו יכולת מצוינת. עייפות זה לא תירוץ יש לנו פה תנאים להתאושש".

 

הפרשי היכולות בין משחקי הבית למשחקי החוץ: "זה משהו שניתן עליו את הדעת. יש הבדלים ונצטרך לדעת לנצח בחוץ".

 


קורהוט, עלול להיחתך (דני מרון)

 

על אובידיו הובאן שלא שותף: "הובאן שחקן משמעותי עשינו רוטציה אבל הוא עדיין שחקן מאוד חשוב".

 

הלחץ ממכבי תל אביב: "אנחנו במקום הראשון בזכות והדברים תלויים בנו וככה זה גם ימשיך להיות".

 

בכר ייאלץ להמשיך לתמרן בהרכב לקראת הגומלין בחמישי אצל בשיקטאש ונדמה ששחקנים כמו הובאן יוצבו ב-11 כאשר הראש יהיה כבר במאבקי הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי