ורמוט ודמארי התאמנו ויהיו כשירים לבית"ר

לזוון עם דמארי
לזוון עם דמארי |

מכבי חיפה מתאוששת לקראת המפגש בטדי. נטע לביא עשוי לרדת לספסל

(גודל טקסט)

למרות ההפסד 1:0 למ.ס אשדוד בסוף השבוע, במכבי חיפה מנסים לשדר אופטימיות לקראת משחק החוץ בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים (שני, 21:00).

 

המאמן גיא לוזון לא ערך אסיפה לשחקנים בתחילת השבוע, אלא הסתפק בשיחה בחדר ההלבשה מיד אחרי המשחק מול אשדוד. "כל אחד מהשחקנים מבין את חומרת ההפסד", אמרו בחיפה. גם השחקנים הפגינו אופטימיות בתחילת השבוע ואחד מהם אמר: "זאת לא תהיה הפתעה אם ננצח בטדי. אנחנו רוצים לעצור את החגיגות של בית"ר".

 

 

מבחינה מקצועית תקבל הקבוצה בחזרה את הקשר גילי ורמוט שיהיה כשיר והערב ערך אימון מלא. גם החלוץ עומר דמארי צפוי לקחת חלק במשחק לאחר שגם הוא ערך אימון מלא. כפי שפורסם בספורט1, השחקן עבר בתחילת שבוע שעבר בדיקה נוספת ואף קיבל זריקה מיוחדת שזירזה את קצב החלמתו.

 

ההתלבטות הגדולה של הצוות המקצועי תהיה בעמדת המגן השמאלי. סאן מנחם שהורחק מול אשדוד ייעדר ומי שנאבקים על מקומו הם שי בן דוד ואיאד אבו עביד. סיכוייו של בן דוד טובים יותר, אך בצוות המאמנים ינסו לקבל החלטה סמוך למשחק.

 


אזמי, מערך התקפי בטדי? (אודי ציטיאט)

 

גם החלוץ פיטים אזמי נמצא בתמונת ההרכב ואם בחיפה יחליטו לעלות עם מערך התקפי המשמעות היא שנטע לביא צפוי לאבד את מקומו בהרכב.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי