זלצר: לא רציתי לפנות למיץ' גולדהאר בנושא

יצחק שניאור. מכבי תא לא מכבדת?
יצחק שניאור. מכבי תא לא מכבדת? | צילום: אסף קוטין

משפחת שניאור מאוכזבת מהיעדרות מכבי ת"א, תגובת הצהובים בפנים

(גודל טקסט)

באילת החל היום (ראשון) הטורניר המסורתי לזכר יצחק שניאור שהיה שחקן מכבי תל אביב, קפטן הקבוצה, המאמן שזכה איתה באליפות והמנהל המקצועי במחלקת הנוער של המועדון שנחשב לאחד משחקניה הגדולים ביותר.

 

לטורניר הילדים והנערים יגיעו כ–40 מועדונים מרחבי הארץ, טורניר בן שלושה ימים בו ייקחו חלק בין השאר בית"ר ירושלים, הפועל חיפה, בני סכנין הפועל פתח תקווה ושתי קבוצות מאקדמיות כדורגל מקייב ומוסקבה .ואתמול פרסמנו שמכבי תל אביב לא שלחה נציגה, למרות בקשות רבות מצד המארגנים.

 

 

מכבי ת"א מסרה בתגובה: "הטורניר באילת ואמור לעלות 1700 ש"ח לילד וכעקרון אנחנו לא רוצים לגבות עוד כסף מהורים שמשלמים גם ככה 5000 ש"ח. בשנה שעברה גם לא יצאנו בגלל תאריכים לא מתאימים והסיטואציה הוסברה לזאביק זלצר (חתנו של שניאור ואחד המארגנים, א.ג) כבר לפני חודשיים והוא הסכים, מה עוד שמדובר בתאריכים של חצאי גמר בגילאים אלה בו משתתפות הקבוצות שלנו. אז לא ברור מה הבעיה?".

 

זלצר הגיב: "יש שישה שנתונים של ילדים ונערים בטורניר באילת ואנחנו ביקשנו רק קבוצה אחת כספינת הדגל של מכבי ת"א. לא רצינו שישה שנתונים, רק שנתון אחד. לא רציתי לפנות בנושא למיץ' גולדהאר. אם הם היו פונים להתאחדות, הם היו דוחים את המשחקים הרלוונטיים בלי שום בעיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי