חיים סילבס מחוייב לרעננה, למל יפתח בשער

צילום
צילום |

ינקו יקבל מנוחה נגד בני יהודה. יחזקאל דורש מהשחקנים יכולת משופרת

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר בנתניה (ראשון, 19:00) את בני יהודה במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף התחתון.

קבוצתו של חיים סילבס שבמקום העשירי מרוחקת 10 נקודות מהפועל אשקלון שנמצאת מתחת לקו האדום, אך בקבוצה מתכוונים להמשיך להתייחס במלא הרצינות לכל משחקי הפלייאוף התחתון ולא להוריד את היכולת. "אם אנחנו היינו בתחתית הלוהטת היינו רוצים ששאר הקבוצות ישחקו כפי שעשו לאורך העונה, וכך ננהג עד המחזור האחרון". אמר שחקן בקבוצה.

סילבס שככל הנראה יחתום בקרוב על חוזה לעונה הבאה בעירוני קריית שמונה, הבהיר כי הוא מחויב להפועל רעננה עד סיום העונה והמשימה היא לסיים את העונה בחלק העליון של הפלייאוף. בנוסף הדגיש המאמן כי קבוצתו טרם הבטיחה את מקומה בליגת העל. 


יקבל מנוחה. ינקו (עדי אבישי)

השוער אריק ינקו פצוע בשרירי הבטן ואמור לקבל מחר מנוחה. שוער המשנה הכישרוני רון למל יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו כדי לקבל את חולצת השוער הראשון בעונה הבאה, כשינקו מתוכנן לעזוב בתום הנוכחית. המגן ירדן כהן החלים מפציעה בת שלושה שבועות ויחזור לסגל הרחב. 

ניסן יחזקאל דורש מחוייבות משחקני בני יהודה

הכתומים ניצבים במקום ה – 11 עם 25 נקודות רק שבע נקודות מעל הקו האדום והערב תדע מה מצבה לאחר שהפועל תל אביב והפועל אשקלון ישחקו במשחקי חוץ.

המאמן ניסן יחזקאל שהתאכזב מאוד מהיכולת במשחק בשבוע שעבר בתיקו המאופס נגד הפועל אשקלון דרש מחויבות ויכולת משופרת כדי שלא להסתבך במאבקי ההישרדות. ראשי הקבוצה ביקשו מהשחקנים לעסוק רק במשחק נגד הפועל רעננה ולא לחשוב על משחק חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל רמת גן


לא חושב על הגביע. יחזקאל (עדי אבישי)

לסגל יחזרו שני הפצועים הקשר הגמבי טייז'אן ז'ייטה שהחלים מקרע בשריר האחורי והמגן בן צעירי שסבל מפגיעה בקרסול. בקבוצה ממתינים לתשובה של המגן הימני מאור קנדיל על ההצעה לחתום על חוזה חדש ארוך טווח לשלוש שנים.

ראש בראש

* הניצחון האחרון של רעננה היה נגד בני יהודה, מאז היא לא כבשה שער זכות (276 דקות). 

* ב-13 משחקי הבית שלה בליגה העונה, רעננה לא הפסידה משחק בו הצליחה להבקיע. 

* חמשת משחקי החוץ האחרונים של בני יהודה הוכרעו (שני ניצחונות, שלושה הפסדים). 

* רק פעם אחת בהיסטוריה הסתיים משחק ליגה בין השתיים בתיקו. רעננה ניצחה בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות. 

* רק פעמיים העונה שמרה בני יהודה על רשת נקייה בחוץ ובשני המשחקים היא ניצחה 0:1. 

הרכבים

הפועל רעננה: רון למל , עדי נמני ( אלעד גבאי ), בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, יובל שבתאי, מוחמד שאכר ( יובל טיטלמן ), מוחמד כליבאת, שמעון אבוחצירה.

בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, מרקו יובאנוביץ', טל כחילה, שון גולדברג, רועי גורדנה, אנטוניו מרשיץ' ( טייז'אן ז'יטה ), יונתן כהן, אלמוג בוזגלו ( פדרו גלבאן ), נריוס ולסקיס, אלון תורג'מן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי