טיבי סובל מקרע. חשש שהבלם לא ישוב העונה

טיבי
טיבי | צילום: ערן לוף

במכבי תל אביב מודעים לכך שהיעדרותו תהיה בת חודש לפחות. מי יחליפו בב"ש?

(גודל טקסט)

שבוע בדיוק למשחק העונה בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב באצטדיון טרנר (שבת, 21:10), בקריית שלום קיבלו בשורות לא נעימות. בבדיקה שנערכה לבלם איתן טיבי התברר כי הבלם סובל מקרע במפשעה וייעדר ככל הנראה חמישה שבועות. קיים חשש שאף סיים את העונה כשרופאי המועדון יטפלו בו.

המשמעות היא שיחמיץ את המפגש עם האלופה בוודאות וגם את העימות מול בית"ר ירושלים. מי שעשויים לשחק על חשבונו במפגש נגד האלופה הוא שרן ייני שייתכן ויתופקד כבלם, או שמא יהיה זה איגור פיליפנקה שרשם 90 דקות במדי נבחרת בלארוס בסוף השבוע. טיבי עצמו ייעדר גם מחצי גמר הגביע נגד בית"ר ירושלים.


טיבי בחיחון. דאגה במועדון ממצבו (אודי ציטיאט, ספרד)

באשר לטל בן חיים, החלוץ עדכן כי הוא סובל מפגיעה בקרסול ובמועדון מעריכים כי עד סוף השבוע לכל המאוחר ישוב לאימונים ויפתח כרגיל בטרנר. 

שחקני מכבי תל אביב נהנים מחופשה ארוכה בפגרה, למעט שחקני הנבחרות כמובן, ורק ביום שלישי ישובו לאימונים. בנוסף לפציעות מוטרדים בקבוצה גם מכך שוידאר קיארטנסון ישוב לאימונים רק ברביעי, החלוץ נמצא עם נבחרתו איסלנד, ולמעשה יהיו לקבוצה שניים עד שלושה אימונים להתאמן בסגל מלא למעט הפצועים.

מי שעשוי לשוב לאימונים הוא אייל גולסה, שכבר בשבוע שעבר העלה את הקצב ובמועדון מקווים כי יוכל לעמוד לרשותו של המאמן ליטו וידיגאל כבר בשבת או אם לא אז במשחק חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים ארבעה ימים לאחר המשחק בבירת הנגב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי