יובל נעים: "אם הייתי ביציע גם אני הייתי צועק"

למרות הכל
למרות הכל | צילום: עדי אבישי

אשקלון סיימה עוד משחק ללא ניצחון. הקהל זעם וקרא לעבר המאמן: "פחדן"

(גודל טקסט)

מאות אוהדי אשקלון הגיעו בקור העז אל אצטדיון סלה למשחק של קבוצתם נגד הפועל כפר סבא, משחק שהוכיח כי דרושה עוד הרבה עבודה בקבוצתו של יובל נעים על מנת להישאר בליגת העל.

חניכיו של יובל נעים הגיעו למספר הזדמנויות במחצית הראשונה, אך מרביתן הסתיימו מחוץ למסגרת. המגמה השתנתה במחצית השנייה כשהפועל אשקלון נעלמה ונתנה את המשחק להפועל כפר סבא, שגם לא ידעה לנצל את ההזדמנויות הרבות והחמיצה גם ממטרים ספורים מן השער.

בסיום המשחק ביציעי אשקלון לא שקטו וקראו לעבר יובל נעים "פחדן", זאת נוכח החילוף ההגנתי שביציע בדקות האחרונות בו הכניס את קובי בן חמו במקום רז מאיר. המאמן הגיב בסיום המשחק אמר: "זה לא היה חילוף הגנתי בכלל. הוצאנו את דאו בגלל פציעה והכנסנו את ירדן כדי שיתרום מהיכולת האישית. לפעמים עושים חליוף בלי לדעת מה ייצא מזה, לא הגבנו טוב לחילופים ואין תירוצים ליכולת". 

כמו כן ביציאה מהמגרש צעקו אוהדי אשקלון למאמן להתפטר בעקבות היכולת הבזויה של הקבוצה במחצית השנייה. "גם אם אני הייתי ביציע הייתי צועק", הגיב נעים לצעקות לעברו. "לגיטימי שאוהדים יצעקו קריאות כאלה במשחק ביתי בו הם רוצים לראות את קבוצתם מנצחת. טוב לי באשקלון, המקום הזה חם ואוהב ואני לא חושב לעזוב".



גלבאן (במרכז). כרגע לא בתוכניות להרכב (עדי אבישי)
 

מי ששוב לא זכה לראות דקות משחק היה פדרו גלבאן שמעמדו בקבוצה מתערער. נעים הגיב לטענות על הארגנטינאי ואמר: "כשהוא שיחק טענו שהוא חלש ולא מתאים וכאשר הוא לא משחק אומרים להכניס אותו. אני פותח עם מי שמשקיע באימונים וכרגע פדרו לא משתלב בתכניות ההרכב".

מנגד, גם בכפר סבא הביעו אי שביעות רצון ואכזבה רבה הגיעה מסביבת ההנהלה שמבחינתה משחקים כאלה הקבוצה צריכה לנצח. המאמן שרון מימר הגיב לטענות על כך שהירוקים לא הצליחו לנצח את המשחק למרות שהציגו יכולת עדיפה, ואמר כי כפ"ס היא קבוצה באותו סדר גודל של אשקלון, הן מבחינת תקציב והן מבחינת יכולת. "משחקים מהסוג הזה אינם קלים, אך למרות זאת יכולנו לנצח", סיכם מימר.


"משחקים מהסוג הזה אינם קלים, אך יכולנו לנצח" (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי