יוחננוף במו"מ עם הפועל ת"א: "לא אדבר על סיכוי"

הבעלים החדש של האדומים? איתן יוחננוף
הבעלים החדש של האדומים? איתן יוחננוף | עמוד הפייסבוק של יוחננוף - סופרשוק לכולם

בעלי רשת השיווק בשיחה עם ספורט1: "נפגשנו גם היום. לומדים את החומר"

(גודל טקסט)

נמצא המושיע שיציל את הפועל תל אביב מהליך פירוק? בעלי רשת השיווק "יוחננוף", איתן יוחננוף (48), במו"מ מתקדם מול נאמני המועדון במטרה להפוך לבעלים החדש של האדומים.

 

גיא לוזון, מאמן הקבוצה, הודה כי קיים סיכוי של "50-50" שרוכש חדש יציל את המועדון מפירוק ויהפוך לבעליו החדשים עד הדיון ביום רביעי הקרוב בבית המשפט, ומאוחר יותר נודע שמו של איש העסקים שנמצא מאחורי הקלעים וכבר שוחח מספר פעמים עם נאמני המועדון, עו"ד שאול קוטלר ורואה החשבון חן ברדיצ'ב.

 

 

בשיחה עם ספורט1 אישר איתן יוחננוף את הפרטים: "כבר היו מספר פגישות בנושא רכישת הפועל תל אביב והיום אחת נוספת. אנחנו לומדים את החומר ואין כאן לחץ או חיפזון. אי אפשר לדבר על אחוז של סיכויים כי אנחנו לא ממהמרים והכול נעשה ונבדק על ידי הצוותים שלנו. עוד מוקדם להכריז על המוגמר וכשיהיו החלטות נדע איך להתקדם בנושא הפועל תל אביב".

 

איתן יוחננוף. "מוקדם להכריז על המוגמר" (עמוד הפייסבוק של הרשת)

 

יש לציין כי רשת השיווק "יוחננוף" שבבעלותו מאמצת את ההתאחדות לכדורגל ואת איגוד שופטי הכדורגל והכדורסל בסכום של שלושה מיליון שקלים והובהר כי ההסכם יכובד ואין כל כוונה לבטלו. 

 

"יוחננוף" הינה רשת מרכולי ענק שהחלה את דרכה בשנת 1992 כחברה סיטונאית על ידי אב המשפחה, מרדכי יוחננוף. מדובר ב"סופר שוק לכולם" לטענת הרשת, הן בגזרת המחיר והן בגזרת היצע המוצרים. לרשת 13 סניפים בפריסה ארצית ו-16 נוספים מצויים בתהליך בנייה בימים אלו, כך לדברי אתר הרשת. בסוף שנת 2015 דורג סופר "יוחננוף" במקום התשיעי בארץ עם הכנסות של כ-840 מיליון שקלים.

עד אשר דברים יתבהרו ויובן אם אכן יוחננוף או כל אדם אחר ירכשו את המועדון, לא מן הנמנע שאתמול היה זה המשחק האחרון של הפועל תל אביב במתכונת הנוכחית – והוא כידוע הסתיים ב-1:0 למכבי פתח תקווה.

שחקני הפועל ת"א, שיצאו לקהל לאחר שזה לא הפסיק לעודד אותם, היו נרגשים מאוד וחלקם בהחלט הריח שמדובר בפרידה. גם בחדר ההלבשה היו שחקנים בודדים שסימני דמעות נראו על פניהם, אחרים מיהרו להתלבש ולמהר לביתם.

 

אלטמן דומע, משחק אחרון? (עדי אבישי)

 

החוב המעיק ביותר על האדומים, כזה שמוערך ב-10 מיליון שקלים מגיע בגין תביעות שהוגשו לבית הדין הגבוה לספורט "קאס" דרך פיפ"א. בסביבת הפועל תל אביב הבהירו: "במקרה של פירוק, 'קאס' לא תקף אלא רק פסיקות של אופ"א ופיפ"א". הנאמן שאול קוטלר הוסיף: "פסק דין כזה זו אופרה ארוכה וטיפול שיש לבצע. יהיו מלחמות על זה. כמובן שזה מטריד ובצדק רוכשים".

 

החובות המדוברים הם לברזילאים אבג'י וגבריאל דוס סנטוס ולמאמן ססאר מנדיונדו. בהפועל ת"א נעשה מהלך חשאי מול פרקליטי השחקנים הברזילאים על מנת לדחות בשנה את פסקי הבוררות שניתנו לשניים ומקשים על מציאת רוכש.

 

גורם סביב המהלך הבהיר: "לפרקליטי השחקנים הובהר שהליכה לפירוק תגרום לכך שכספי התביעה שלהם ספק אם יתקבלו. עדיף להם להותיר את המועדון בחיים ואולי לזכות לכסף בהמשך. ויתור כזה יכול לחסוך חמישה-שישה מיליון ש"ח ולהקל על כל המהלך ואכן נעשים מאמצים בנושא".

 

הקשר בן רייכרט סיכם בסיום: "אין החלטה של אף שחקן להישאר במצב שלא נקבל שכר. כל אחד אחראי לעצמו. שום שחקן לא הגיע לעשות נזק, כולם באו מאהבה. ביום רביעי נקבל החלטות ואתם יודעים כמה חשובה לי הפועל ת"א מועדון שלא ייסגר וימשיך לעוד הרבה שנים".

 


יש להם עתיד ביחד? (עדי אבישי)

 

החלוץ האנגולי דולי מנגה שוחרר מהמועדון לאחר המשחק. ב-14 משחקי ליגה הוא לא מצא את הרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי