יוחננוף: יכול להיות שאקנה את הפועל ת"א

טוטו תמוז מונף על ידי השחקנים
טוטו תמוז מונף על ידי השחקנים | צילום: אודי ציטיאט

במועדון מחפשים בעלים לעונה הבאה, קורצקי: "איתי הקבוצה נראית טוב"

(גודל טקסט)

הרבה לחץ השתחרר אתמול (שבת) בהפועל תל אביב אחרי ה-0:2 על בני יהודה. במהלך החגיגות בחדר ההלבשה טוטו תמוז, שכבש את השער הראשון במשחק, "קיבל" עוגה לפנים לרגל חגיגות יום הולדתו ה-29.

 

במועדון מאמינים כי הקבוצה תבטיח את ההישארות בעונה הבאה ואחד השמות המוזכרים להצטרף לבעלות על המועדון הוא איתן יוחננוף, שכזכור היה מועמד לרכוש את הקבוצה בזמן הליך הפירוק. בתגובה לדברים אמר יוחננוף: "הכול פתוח ויכול להיות, לא פוסלים שום מהלך עתידי ולכן נמתין ונראה איך הדברים יקרו".

 

 

המאמן מנחם קורצקי אמר לאחר המשחק: "יש עדיין חמישה משחקים ואני מאמין שעוד שלושה ניצחונות יספיקו כדי להישאר בליגה. במאבקים כאלו אסור להפסיד, וצריכים בקבוצה שחקנים שעברו משהו במעמדים כאלו תוך שילוב של שחקנים צעירים. ברוב המשחקים שניהלתי הפועל תל אביב נראתה טוב ואני מאמין במועדון הזה ".

 

הבלם אוראל דגני הוסיף: "לעשות שני ניצחונות העונה ברצף במצב הזה ולהתקדם מעל הקו האדום זה דבר יפה. גם כבשנו חמישה שערים בשני משחקים וגם ההגנה סופגת פחות".

 


מנחם קורצקי. איתו הקבוצה נראית טוב (אודי ציטיאט)

 

אחד הבעלים התייחס לתוכניות לעונה הבאה: "לכל השחקנים אין חוזה לעונה הבאה, אבל לכולם יש בחוזה אופציה של הפועל תל אביב להמשך ההתקשרות ולכן כל שחקן שהמועדון ירצה חוזהו ימומש".

 

לאדי גוטליב (לא ישחק במחזור הקרוב נגד הפועל חיפה בשל כרטיס אדום וגם במשחק הבא בשל אדום שני העונה), לאריאל הרוש ולעומרי אלטמן יש סעיף יציאה מוסכם אם יבקשו לעזוב למועדון בארץ או בחו"ל ונראה כי השלושה יעזבו אם לא ימצא רוכש בעל יכולות כלכליות. עמית ביטון צפוי להחליף את גוטליב בהרכב בשני המשחקים הקרובים.

 

תגובת הפועל תל אביב לידיעה: "מרגע כניסתם של הבעלים החדשים למועדון הם עמלים יום ולילה על תוכניות ארוכות טווח לשנים רבות אשר יבטיחו את יציבותה של הקבוצה. נושא מכירת הקבוצה אינו עומד כרגע על הפרק. מטרתם של פרסומים כאלה היא לפגוע בקבוצה ובהכנותיה לעונה הקרובה. יתכן שבעלי אינטרסים עומדים מאחורי ידיעות מסוג זו. הקבוצה תפעל במתכונת שפויה בשנים הקרובות כמתוכנן. ההנהלה לא יכולה להתחייב על הישגים ספורטיביים, אולם ליציבות כלכלית בהחלט כן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי