כץ: אם ארבייטמן היה רוצה, הוא היה בבית"ר

הודיע כי החליט להישאר. ארבייטמן
הודיע כי החליט להישאר. ארבייטמן | צילום: עדי אבישי

בעלי הפועל חיפה לאחר הסיכום עם החלוץ: "השארתי את ההחלטה בידיו"

(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו הבוקר בספורט1, בעלי הפועל חיפה יואב כץ נפגש היום עם החלוץ שלומי ארבייטמן וסיכם איתו על הישארותו במועדון עד סיום העונה, כך הודיעה רשמית דוברות המועדון בשם השחקן.

 

בכך המועדון שם קץ לשמועות על עזיבה אפשרית לבית"ר ירושלים או הפועל ת"א, ובכל אופן הכוונה היא אף להציע לשחקן חוזה לעונה הבאה לאור העובדה שהחוזה הנוכחי מסתיים בעוד שלושה חודשים – כך הבהירו היום גורמים בהפועל חיפה, עוד לפני ההודעה הרשמית על החלטתו להישאר.

 

 

ארבייטמן מאוכזב ממעמדו ולטענת שחקנים מתנהג בשבועות האחרונים בצורה לא רגילה, ועל כן נפגש היום הבעלים עם השחקן, לפני שזה ישוב לארצות הברית. בפגישה נכחו גם נציגי החלוץ וכן המנהל המקצועי ניר קלינגר.

 

למעשה הסערה החלה באימון הצגתו של עדן בן בסט, בו ארבייטמן שוחח עם יואב כץ ליד העיתונאים, כדי למשוך את תשומת הלב, טוענים חבריו לקבוצה. לאחר מכן הופתע ארבייטמן שהוא לא בהרכב במשחק הליגה, והשיא היה כשלא הלך להודות לקהל יחד עם כל הקבוצה ביום ראשון לאחר המשחק וירד במהירות לחדר ההלבשה.

 

 

כץ אמר לאחר ההודעה על הסיכום: "השארתי את ההחלטה בידיים של שלומי. אם הוא היה רוצה הוא היה עכשיו בבית"ר ירושלים, אבל בסופו של דבר הוא נשאר בהפועל חיפה. המעמד של שלומי לא הולך להשתנות, הוא יהיה שחקן ככל השחקנים".

 

התנהגות שלא מובנת לאדומים, אבל הוא זוכה לאמון (דני מרון)

 

ארבייטמן קיבל הצעה רשמית מבית"ר ירושלים כאמור, אך יואב כץ דבק לאורך הימים האחרונים באמירותיו על כך שלא ישחררו בינואר. גורם בהפועל חיפה אמר הבוקר: "רוב הסיכויים ששלומי יישאר ויאריך חוזה, את יואב לא מעניינות הצעות אחרות. אם וכאשר הוא יקבל שנה נוספת עם שכר כזה גבוה הוא יהיה חייב להוכיח את עצמו, כי כרגע הוא לא מספק את הסחורה".

 

בצד המקצועי, עדן בן בסט יחזור להרכב נגד בני סכנין, וגם שלומי ארבייטמן עשוי לפתוח במקומו של מהראן לאלה. רביעיית ההגנה ככל הנראה לא תשתנה ברונו פניירו צפוי לפתוח בקישור האחורי לצידו של ז'וליו סזאר. גם דור פרץ עשוי להיכלל ב-11.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי