לוגסי: לא מסתכלים נגד מי משחקים, נבוא לנצח

| צילום: אודי ציטיאט

באשקלון אופטימיים לקראת בני יהודה. הקשר: "ג'ורדי יחליט אם אחזור למכבי"

(גודל טקסט)

עם דרמה קטנה בדקות הסיום, נדמה היה לרגע שהפועל אשקלון בדרך לשחזר את מה שעשתה בסיבוב הקודם ולסחוט מסגנית האלופה עוד נקודה נוספת שתסייע לה בקרבות התחתית, אך בסופו של דבר הפסידה 2:1 למכבי תל אביב. 

קבוצתו של יובל נעים כבר מביטה קדימה לקרב מול בני יהודה, שעלול לרמוז על העתיד במשחקי הפלייאוף התחתון הקשים שמחכים לקבוצה הדרומית, שנמצאת כעת במקום הלפני האחרון. מתחת לאשקלון נמצאת הפועל תל אביב שמצמצמת פערים, ולפניה הפועל כפר סבא שממשיכה בתהליך ההתרסקות העגום.

גם שלושת משחקי הבית הרצופים שעמדו לזכות אשקלון לא סייעו לה. למרות שאמש הציגה יכולת מרשימה כנגד קבוצה בעלת תקציב גדול פי כמה משלה, הטעויות החוזרות בהגנה וגם בשיפוט גרמו להפסד נוסף.



השער שנתן תקווה (דני מרון)


מושיקו לוגסי שפגש את קבוצת נעוריו מכבי תל אביב, איתה זכה באליפות היסטורית עם שער שיזכר לדורות, סיכם את המשחק: "אנחנו לא מסתכלים מול מי אנחנו משחקים. בכל משחק אנחנו נותנים את הכל ומקווים להשיג תוצאה טובה, וגם לבני יהודה נבוא על מנת לנצח".

כזכור הושאל לוגסי בשנים האחרונות למספר רב של קבוצות לאחר שהתקשה למצוא את מקומו בסגל הנוצץ של הצהובים, והגיע הקיץ לאשקלון בתקווה להציג יכולת טובה מספיק ולחזור הביתה. "את הדברים האלה ניתן לג'ורדי להחליט", התייחס הקשר לעתידו.


לוגסי. ג'ורדי יחליט אם יחזור ללבוש צהוב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי