לויטה יפתח בשער, עטר יחמיץ את מכבי תל אביב

אוהד לויטה
אוהד לויטה | צילום: ערן לוף

שוער מכבי חיפה יחליף את גלזר. בכורה לאלושי, אזמי יחל על הספסל

(גודל טקסט)

כוננות גדולה בקרב אנשי מכבי חיפה לקראת המשחק מחר (שני, 21:00) מול מכבי תל אביב. במועדון מזהים אווירה שונה גם בשל חזרתם של רוב השחקנים לסגל וגם בשל צירופם של שני השחקנים הזרים שהצטרפו השבוע אניס אלושי ופיטים אזמי.

 

גם בקרב האוהדים יש רוח חדשה וחלק מהם אף הגיעו לאימון הקבוצה ושוחחו עם השחקנים. האוהדים אמרו לשחקנים: "הגיע הזמן שנשמח אחרי ניצחון". מבחינה מקצועית יעמוד לרשותו של רנה מולנסטיין סגל כמעט מלא כאשר פרט לחלוץ אלירן עטר שעדיין אינו החלים מהפציעה ולא ייכלל בסגל. גם הקשר איאד חבשי ששיחק בשבועיים האחרונים בהרכב הראשון לא כשיר ולא יהיה בסגל מול הצהובים. 

 

 

המאמן ההולנדי מתלבט השוער שיפתח וכעת נראה שאוהד לויטה ישחק לראשונה מזה ארבעה חודשים. סאן מנחם וגארי קגלמאכר יחזרו לעמדות המגנים ומארק ואליינטה והולמאר אוילפסון יפתחו כבלמים. מולנסטיין שוחח עם אוילפסון והזהיר מפני החלוץ וידאר קיארטנסון.

 


עומר דמארי, יאיים על הצהובים? (ערן לוף)

 

בקישור יפתח אלושי לצדו של קמיל ואצק שחוזר לאחר פציעה. בחלק ההתקפי ישחקו גילי ורמוט, עמית זנטי ועומר דמארי כאשר אזמי יחכה להזדמנות שלו מהספסל.

 

במקביל בחיפה ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בגזרת עומרי אלטמן ומתכוונים להיפגש ביממה הקרובה גם עם ראשי הפועל תל אביב וגם עם נציגיו של השחקן. 

 

הרכב משוער: אוהד לויטה; גארי קגלמאכר, מארק ואליינטה, הולמאר איולפסון, סאן מנחם; אניס אלושי, נטע לביא, קמיל ואצק, עמית זנטי, גילי ורמוט; עומר דמארי.

 


אלושי, בכורה בירוק (ערן לוף)

 

ראש בראש

 

* מכבי ת"א לא הפסידה משחק חוץ למכבי חיפה בליגה מאז דצמבר 2012 (שמונה משחקים). אז, ויאם עמאשה כבש ב-0:1. 

 

 

* הצהובים ניצחו רק פעם אחת וכבשו שני שערי ליגה בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלהם. 

 

 

* מכבי חיפה מגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות – הרצף הכי גרוע שלה מאז אוקטובר-נובמבר 2014. 

 

 

* ברק יצחקי הוא שחקן מכבי ת"א האחרון שעדיין נמצא בסגל שכבש לרשת מכבי חיפה במשחק שנערך בחיפה. זה קרה בספטמבר 2013. 

 

 

* וידאר קיארטנסון כבש שלושה שערים בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. 

 

 

* מכבי חיפה סגרה בדיוק 300 דקות ליגה ללא כיבוש. האחרון שעשה זאת – גילי ורמוט ב-1:1 מול בני יהודה. 

 

 

 

יוסי בניון. במרכז העניינים (עדי אבישי)

 

 

שחקני המפתח

 

אניס אלושי: קשר נבחרת קוסובו שהגיע מנירנברג ייזרק מיד להרכב. מבין ארבעת שחקני הרכש שהגיעו בינואר, סימן השאלה הגדול ביותר מרחף סביב אלושי. הירוקים הביאו אותו כדי לקבל ניסיון, פיזיות ומנהיגות. אין יריבה טובה ממכבי תל אביב כדי לקבל טעימה ראשונה מיכולתו של הקשר הוותיק שהגיע לקבוצה במשבר עמוק. 

 

 

יוסי בניון: אם יפתח או לא יפתח, הקשר בן ה-36 יעמוד במרכזו של המשחק. במפגש הקודם בנתניה, אוהדי הירוקים לא הפסיקו לקלל את בניון. עכשיו כשהוא חוזר לראשונה לסמי עופר, קבלת הפנים תהיה חמה יותר. בניון נראה טוב במשחקים האחרונים תחת ג'ורדי קרויף וגם קיבל הרבה יותר הזדמנויות לשחק. האם הוא יקבל הזדמנות להשתיק את המקללים? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי