לפני שחתם בבני יהודה: טביב ויתר על אברג'יל

אברג'יל. משה פרץ מחזיק לו אצבעות
אברג'יל. משה פרץ מחזיק לו אצבעות |

החלוץ סגר בשכונה אחרי שבעלי בית"ר ויתר. חוזה חדש לאיינבינדר וקלטינס?

(גודל טקסט)

פספוס או ויתור נכון. בעלי בית"ר ירושלים,אלי טביב ויתר על צירופו של החלוץ רועי אברג'יל ממכללת קולורדו מסה לפני שזה חתם לבסוף בבני יהודה. למרות מצוקת החלוצים בבית וגן אחרי עזיבתם של שמעון אבוחצירה ולידור כהן, העובדה כי אברג'יל כבש לא פחות מ-23 שערים בעונה האחרונה שלו וגם הגיע עם כרטיס ביד – סרב טביב להחתים את השחקן בטענה שמדובר בליגה ברמה נמוכה מאוד.

 

"נקווה שלא נצטער על המהלך הזה", אמר גורם בבית"ר אחרי שנודע שאברג'יל חתם בבני יהודה, "אנחנו במצוקה והיה שווה להמר על שחקן כזה מה גם שהעלות שלו לא גבוהה".

 

אגב, על ההתעניינות של בית"ר באברג'יל ובחברו לקבוצה הקשר משה פרץ, שגדל בנוער של בית"ר פורסם לראשונה בספורט 1. פרץ עצמו עדיין מעוניין להגיע לבית וגן וייתכן שהצלחה של אברג'יל בבני יהודה תסלול את דרכו של חברו פרץ לבית"ר.

 

טביב. לא מתרשם מליגת המכללות (דני מרון)

 

בית"ר תשב בתחילת השבוע הבא עם אבי נמני סוכנם של דן אינביינדר ודוד קלטינס. ההערכה היא שטביב יציע לקפטן חוזה לשנתיים וגם הקשר הצעיר ישודרג. "ראינו מה קרה אחרי שאיבדנו את עומר אצילי וניקיטה רוקביציה ולפני זה את שלומי אזולאי ואלי דסה. זו ההזדמנות של טביב להוכיח שהוא שינה את הגישה. אם השניים לא יוחתמו לבסוף זאת תהווה הוכחה שהבעלים לא מעוניין לקדם את בית"ר ולהילחם על תארים". אמרו בסביבות המועדון.

 

מימר. החזיר את שמחת החיים לבית וגן (דני מרון)

 

הצהובים שחורים ישלימו את ההכנות לקראת משחק הליגה נגד הפועל רעננה (20:30, ספורטHD1) כאשר שרון מימר יערוך בכורה על הקווים במשחק ליגה. מימר הספיק להעביר שני אימונים מאז הניצחון ברבע גמר הגביע מול קריית שמונה (0:2) כשהמסר המרכזי מהם הוא ששמחת החיים חזרה לבית וגן.

 

"כיף להיות עכשיו באימונים. יש אווירה טובה ויש הרגשה של משהו טוב. עכשיו חובת ההוכחה היא עלינו השחקנים" סיפר שחקן במועדון. מבחינת מימר בקבוצה מספרים כי הוא לקח את התפקיד ברצינות וכי הוא מבין כי זו הזדמנות חייו. "מאמן שפוטר מכפר סבא לא חולם אפילו להגיע לבית"ר אבל במצב שנוצר הוא יטרוף את הדשא כדי להצליח וכנראה שזה מה שטביב חיפש".

 

אגב מימר, בקבוצה מנסים לסגור עוזר מאמן שיצטרף לצוות המקצועי בתחילת השבוע הבא כאשר מעבר לכך שלומי ודררו וגיא סולומון ימשיכו בתפקידם כשבמועדון יש שביעות רצון גדולה מהשניים.  "אנחנו הקבוצה עם הכושר הגופני הכי טוב בליגה וזה אומר הכל לגבי שלומי. לגבי גיא כולם ראו את היכולת של בוריס ביום שלישי שהוא לקח שער של מאה אחוז ממאוריסיו".

 


קלטינס, יישאר בבית? (דני מרון)

 

בפן המקצועי למימר צפוי כאב ראש חיובי לא קטן כאשר אחרי תקופה ארוכה יהנו הירושלמים מסגל מלא לחלוטין זאת לאחר החלמתו של יוהאן אודל וחזרתו מהרחקה של קלאודמיר פריירה. על פי האימון המסכם, הברזילאי יחל על הספסל. אנטואן קונט יוצב כמגן ימני והמשמעות היא שדוד קלטינס ישחק שוב במרכז השדה.

 

מי שיצטרכו להיזהר מספיגת כרטיס צהוב, הם דן איינבינדר, עידן ורד וישראל זגורי כשאם יספגו צהוב, יחמיצו את ההתמודדות המסקרנת נגד הפועל תל אביב.

 

סילבס: "בית"ר מרגישה פייבוריטית, ואנחנו חושבים על ניצחון"
הפועל רעננה תארח את בית"ר ירושלים אותה לא ניצחה עדיין במסגרת ליגת העל. במועדון מהשרון מצפים כי מעל חמשת אלפים צופים רובם של הקבוצה האורחת יגיעו למשחק.

 

להפועל רעננה במקום ה–9 יש 24 נקודות והיא כבר שמונה נקודות מעל הקו האדום ורחוקה שבע נקודות מהפלייאוף העליון. שחקן בקבוצה אמר "לפני שבועיים היינו בתוך מאבקי הירידה, פתאום המקום השישי נראה קרוב. אנחנו חושבים רק על בית"ר ירושלים".

 


חיים סילבס. לא מפחד מבית"ר (דני מרון)

 

המאמן חיים סילבס אמר: "בית"ר ירושלים היא תמיד אתגר גדול עבור הפועל רעננה ואנחנו מחפשים את הפתרונות, כי אחוזי ההצלחה נגד בית"ר ירושלים אינם גבוהים וזה צריך להשתנות. שני הניצחונות על כפר סבא ואשדוד חיברו אותנו כי בקיץ כשבנינו את הקבוצה הדברים פחות התסדרו ובמהלך העונה אנחנו חוזרים לבסיס.  בית"ר ירושלים מרגישה פייבוריטית ואנחנו מאמינים שיכולים לנצח".

 

מהמשחק ייעדרו הבלם עידו לוי והקשר אלי בבייב בשל צבירת כרטיסים צהובים. את השניים יחליפו עאיד חבשי שהגיע ממכבי חיפה להופעת בכורה ורועי שוקרני.

 

שרון מימר. כבר הפסיד העונה להפועל רעננה (ערן לוף)

 

ראש בראש

* בית"ר ירושלים מגיעה למשחק לאחר שמונה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות. 

 

* שרון מימר כבר הפסיד העונה לרעננה – 2:1 במשחק שנערך בכפר סבא. 

 

* רעננה ניצחה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה ולא ספגה שער 209 דקות ברציפות. 

 

* ששת משחקי הליגה האחרונים בין השתיים הסתיימו בניצחונות של בית"ר ורק באחד רעננה כבשה (מוחמד שכר). 

 

* למעשה, רעננה מעולם לא ניצחה את בית"ר ירושלים (14 מפגשים בכל המסגרות). 

 

הרכבים משוערים
הפועל רעננה: אריק ינקו, ירדן כהן, בן והבה, עאיד חבשי, עדי נמני, בן בנימין, יובל שבתאי, רועי שוקרני, מוחמד כליבאת, מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה.

 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונט, דן מורי, חסוס רואדה, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, אריק סאבו, דן איינבינדר, חן עזרא, עידן ורד, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי