לשהר אין קרע, הערכה בב"ש: לא ישחק בחמישי

לא כשיר למשחק מול בשיקטאש. בן שהר
לא כשיר למשחק מול בשיקטאש. בן שהר | צילום: דני מרון

החלוץ סובל מחבלה בלבד. ברדה יפתח מול בשיקטאש. דן איינבינדר יגיע?

(גודל טקסט)

לבן שהר, שנפצע והוחלף בשבת בשל פציעה ב-1:2 על אשקלון, לא סובל מקרע אלא מחבלה בלבד. עם זאת, ההערכה בבאר שבע שהחלוץ לא יוכל לשחק ביום חמישי מול בשיקטאש במסגרת שלב ה-32 בליגה האירופית. אליניב ברדה צפוי לפתוח במקומו בעמדת החלוץ המרכזי.

 

הקפטן, שהחליף את שהר כבר בתחילת המשחק, כבש צמד וסידר לברק בכר ניצחון סופר חשוב לפני המשחק נגד בשיקטאש. "יכול להיות שציפינו שזה יבוא יותר בקלות, אבל אי אפשר להגיד שלא היינו מוכנים", הסביר אחד השחקנים. גורם במועדון טען כי הירידה בכושר בתקופה האחרונה נובעת בין היתר מהעומס הכבד שחל על שחקני הקבוצה: "שיחקנו כ-40 משחקים העונה. זו כמות שקבוצות עוברות בשנה שלמה ואנחנו רק בתחילת פברואר, צריך להבין את זה".

 

 

"חיכיתי הרבה זמן לחזור", סיפר ברדה המאושר בסיום המשחק: "מבחינתי פברואר זה התחלת העונה הזו. אני יודע לעבוד קשה וזה מה שעשיתי. עברתי כמה מחנות אימונים כדי לחזור לעצמי ואני מקווה לעזור כמה שיותר לקבוצה. כשנכנסתי חשבתי  איך אנחנו הופכים את המשחק הכי מהר ואיך אנחנו משווים את התוצאה כי המשחק הזה יכול היה לברוח לנו. זה משחק של הרבה אופי ואני גאה בחבריי לקבוצה. אני תמיד רוצה לשחק. אחרי שחזרתי ונפצעתי הייתי יותר זהיר, אבל הכי חשוב מבחינתי זה לחזור לעניינים ולהישאר בריא. לא היה קל להיכנס בלי חימום ואני שמח שנכנסתי ועזרתי לקבוצה".

 

הכושר של הקבוצה: "אני חושב שהיום אחרי הגול שיחקנו כדורגל טוב ולחצנו גבוה. לקחת אליפות פעם שניה ברציפות זה יותר קשה. קבוצות לומדות אותך ועושות הכל כדי לקחת גם נקודה, אבל התמיכה של האוהדים שלנו גם בפיגור תמיד עוזרת".  לקראת המשחק בחמישי הוסיף הקפטן: "אנחנו הולכים לשחק נגד אלופת טורקיה שהיא קבוצה מצוינת. אבל אנחנו משחקים בבית ועשינו דברים יפים באירופה יהיה קשה מאוד אבל לא נוותר מראש".

 


אוביידיו חובאן. צפוי לעזוב בקיץ (דני מרון)

 

עתידו: "ממש לא עברה בראשי אפילו פעם אחת המחשבה על פרישה. יש לי רעב של גיל 18 ואני טורף את הדשא בכל דקה שאני עולה. אם אמשיך להרגיש ככה אמשיך גם בעונה הבאה. אין לי כרגע חוזה בבאר שבע אבל בית לא עוזבים בכזו קלות".

 

בעניין אחר, בבאר שבע גיששו לגבי דן איינבינדר, אך נכון לרגע זה לא נעשתה פניה רשמית לנציגיו. גורמים בקבוצה סקפטיים לגבי האפשרות שקפטן בית"ר ירושלים יסכים להגיע לקבוצה בה מעמדו ב-11 בספק, אך לא הסתירו את רצונם לראותו במדים האדומים: "דן שחקן מצוין, שיכול לעזור לנו מאוד. נראה איך זה יתפתח". במקביל, במועדון עדיין לא התקבלה החלטה האם אובידיו הובאן ימשיך בעונה הבאה, ולפי ההערכות הקשר הרומני יעזוב בקיץ.

 

על הכוונת של הפועל ב"ש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי