מאור בוזגלו מחוייב, אך משפחתו פוגעת בב"ש

בוזגלו. בש עדיין משלמת את שכרו
בוזגלו. בש עדיין משלמת את שכרו | צילום: דני מרון

אביו של הקשר הזיק כשדאג לספר על השיחות שהחלו עם מכבי חיפה

(גודל טקסט)

זהו, זה מתחיל. הפליאוף העליון כבר כאן וזה הולך להיות מעניין, מרתק ומותח. אתמול הפועל ב"ש נתנה את משחקה הטוב ביותר מאז פגשה את בית"ר ירושלים במושבה בסיבוב הקודם, ימים ספורים אחרי ההצלחה ההיא בסאות'המפטון, נראתה לוחצת, רעבה ומאוד דרוכה.

 

יש בה משהו, בבית"ר ירושלים, שמעיר את הפועל ב"ש כל פעם מחדש. אחרת איך תסבירו רצף כל כך ארוך של ניצחונות על הקבוצה מהבירה (ארבע שנים ללא הפסד), ונותרו בין השתיים עוד שני מפגשים העונה.

 

 

ברק בכר יכול למצוא לא מעט נקודות חיוביות אמש, החל מאוגו שנתן משחק לחימה כפי שהכרנו, על אף מספר איבודי כדור, וכן מיהאי קורהוט שנתן המון שקט להפועל ב"ש. נכון שההונגרי לא השחקן הכי מבריק שראינו, אבל יש לו תכונה אחת שלאף ישראלי אין – הוא לא עושה דברים שהוא לא יודע. אמנם לא מבשל, אבל גם כמעט שלא טועה, וזה הבדל קריטי לשחקן בתפקידו.

 

אתמול גם הוכח בפעם המי יודע כמה שביטחון עצמי של שחקן לעיתים חשוב יותר מיכולת אישית. אחרי הבישולים מול כפר סבא, זריהן כבר מתחיל למצוא את המשבצת שלו בטרנר ושני השערים הם בונוס אדיר לשחקן ולקבוצה. באשדוד הוא זכור כמחמיצן כרוני ובב"ש שמגיעה למספר רב יותר של מצבים הדברים יתאזנו.

 

אוגו. משחק לחימה כפי שבב"ש אוהבים (דני מרון)

 

מבלי ששמתם לב, חיימוב עומד למבחן

אומרים שלפעמים קארמה טובה מנצחת הכל. בעונה שעברה, בערך בשלב הזה, לואי טאהא איבד את מקומו לוויליאם סוארס שנתן פליאוף כמעט מושלם והיה שותף בכיר לאליפות ההיסטורית. אתמול טאהא, שהיה מהפחות טובים במגרש, נפצע והוחלף על ידי הברזילאי. בקרוב גם מיגל ויטור יחזור לשחק ואולי ישפיע על הקארמה בהגנה ועל גורל האליפות.

 

מי שעוד זוכה להזדמנות לאחרונה הוא גיא חיימוב, שהפך בעצם מבלי ששמתם לב לשוער הראשון של ב"ש. ועדיין, הוא עומד במבחן ענק. הוא חייב לשכנע את בכר וההנהלה שאפשר לסמוך עליו בעשרת המשחקים שנותרו עד סיום העונה, וכל היסוס יכול לעלות לו בהדחה מההרכב ואולי גם מהקבוצה, הרי שבקיץ ייפתח חלון ההעברות ובין השאר אריאל הרוש ואריק ינקו מסיימים את חוזיהם ויכולים להצטרף ללא דמי העברה.

 

חיימוב נועל את השער. נמצא במבחן (דני מרון)

 

ואי אפשר בלי מאור בוזגלו. אני שומע את הרינונים והצקצוקים באשר לרמת המחויבות והרצון של בוזגלו להצליח עד סיום העונה בב"ש, אבל אני משוכנע מעל לכל ספק שמאור בוזגלו מקצוען, נותן וייתן לב"ש את כל מה שיוכל עד לתום החוזה. הביקורת שלי היא אחרת –  היא על הנאמנות שלו למועדון שבו הצליח הכי הרבה בקריירה שלו ועדיין משלם לו את השכר.

 

אמש שמענו את אביו, יעקב, מצהיר באושר רב שהחלו מגעים עם מכבי חיפה. זה חוקי, זה לגיטימי ואני מניח שברקת גם עודכנה על כך מבעוד מועד על ידי יעקב שחר, אבל אני שואל מדוע יעקב בוזגלו דאג להפיץ זאת?

 

לטעמי זו פגיעה נוספת במועדון שבו משחק בנו. מדובר בהתנהגות שמראה צד מכוער של האב/סוכן שלא מתעניין כלל וכלל בצרכי הקבוצה, אלא בבנו בלבד.

 

בוזגלו. ב"ש עדיין משלמת לו את השכר (דני מרון)

 

לקראת תחילתו של הפלייאוף

לסיום נחזור אל הפלייאוף שיוצא לדרך בשבת.  לדעתי ישנה משמעות גדולה מאוד לזהות הקבוצות שנכנסו לפליאוף. הן יקבעו את זהות האלופה עוד יותר מהמשחקים בין ב"ש למכבי ת"א, ואת זה נוכל לראות כבר במחזור הקרוב כשסכנין תפגוש את מכבי ת"א – שני מועדונים שאהבה גדולה לא קיימת ביניהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי