מאור בוזגלו צפוי לפתוח בהרכב מול בשיקטאש

מאור בוזגלו. מצפים לנס
מאור בוזגלו. מצפים לנס | צילום: דני מרון

בבאר שבע חולמים על מהפך באירופה. ברקת מחכה לאיינבינדר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיבלה היום (שלישי) בשורה משמחת לקראת משחק הגומלין נגד בשיקטאש בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, כאשר כל שחקני הקבוצה ייעמדו לרשותו של ברק בכר שייהנה מסגל מלא. בקבוצה מבירת הנגב מבינים שמדובר בקרב די אבוד, אבל מנסים לשדר לשחקנים כי מבחינתם גם אם בסופו של דבר יודחו הדרך צריכה להיות מכובדת: "צריך יותר מנס כדי לעבור אותם", אמרו בקבוצה. "אבל קמפיין אדיר כמו שעשינו צריך לסיים בטעם טוב".

 

מי שניסה לעודד הזכיר את המהפך האדיר בטרנר על אינטר כאשר בירידה להפסקה האדומים היו זקוקים להבקיע שלושה שערים על מנת לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הנוקאאוט והצליחו במשימה: "תמיד יש סיכוי בכדורגל. אבל אין מה להשוות בין שני המקרים נגד אינטר היינו עם הקהל שלנו וגם הורחק להם שחקן וכאן מדובר באחד המגרשים הביתיים באירופה. 40 אלף אוהדים שיהיו בטירוף".

 

 

מבחינה מקצועית בכר כאמור, ייהנה מסגל מלא, כאשר ישנה התלבטות באשר לעמדת המגן השמאלי כאשר גם לואי טאהה עשוי להמשיך במרכז ההגנה במקומו של וויליאם סוארס. מאור בוזגלו עשוי לחזור ל-11, כאשר בקבוצה שוקלים לעלות עם אותו מערך שניצח את אינטר בסן סירו. מה שאומר שמאור מליקסון עשוי למצוא עצמו על הספסל.

 

בקבוצה עוקבים בדריכות אחרי מצבו של איינבינדר ואם הקשר לא יאריך את חוזהו בבית"ר ירושלים,  אלונה ברקת תנסה להנחיתו בבירת הנגב.

 


מיחאי קורהוט. אופטימי (דני מרון)

 

מגן הקבוצה מיחאי קורהוט התראיין בהונגריה וסיפר על מצב הרוח בקבוצה: "יש לנו נסיגה בשבועות האחרונים ונראה שהקבוצה כבר עייפה מהעונה הארוכה", הודה קורהוט, אבל בקרוב הפלייאוף העליון יחל ונחזור בכוחות מחודשים". בנוגע לסיכויים הקלושים מול בשיקטאש הוסיף המגן: "השער השלישי שספגנו במשחק הראשון באמת סיבך אותנו, אבל כמובן שננסה לעשות את המיטב, אין לנו מה להפסיד".

 

מצב הפציעה: "למרבה המזל זה לא משהו רציני. לא משהו פנימי, אלא רק חיצוני. אני מקווה שאוכל לשחק כבר ביום חמישי בטורקיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי