מאס דחה את מכבי ת"א, טל בן חיים מתרחק מקלאב ברוז'

פיטר מאס. דחה את מכבי
פיטר מאס. דחה את מכבי | צילום: gettyimages

דיווח: המאמן בן ה-52 סירב להצעה. אופיר בן חיים: לא יתנו לבן שלי ללכת

(גודל טקסט)

לפי פרסום בבלגיה מתברר שמכבי תל אביב התעניינה לא רק בג'ון ואן דן ברום ומאמנים הולנדים נוספים, אלא גם המאמן הבלגי פיטר מאס קיבל הצעה לאמן את הצהובים, אבל דחה אותה.

 

מאס בן ה-52, פוטר בדצמבר מאימון גנק ומאז הוא בלי קבוצה. לפי העיתון הבלגי "האט לאצטע ניוז" הבלגי קיבל הצעה מג'ורדי קרויף, אבל סירב. בעבר אימן את לוקרן ואת מכלן. אגב, לא רק הצהובים נדחו על ידי אלא, גם קבוצת אל אעין מאיחוד האמירויות.

 

בתוך כך, בבלגיה טוענים שטל בן חיים כבר לא יגיע לקלאב ברוז' בגלל הדרישות של מכבי תל אביב. העיתון "ניוסבלדט" הבלגי דיווח שלמרות הסכם שכבר נסגר בין בין השחקן לקבוצה לשלוש שנים וחצי הוא יישאר במכבי תל אביב, אלא אם ברוז' תסכים להעלות את ההצעה שלה בצורה ניכרת, דבר שכרגע לא נראה על הפרק. "לא חושב שהם יתנו לבן שלי ללכת. רבים מוכנים להתפשר עם זה שהוא ישחק עוד חצי עונה במכבי תל אביב, אבל אני קיוויתי שזה ייסגר בחלון הנוכחי", אמר לעיתון אביו של השחקן וסוכנו, אופיר בן חיים.

 

פיטר מאס. לא רוצה להגיע לישראל (gettyimages)

 

במשחק הערב מול הפועל רעננה בגביע המדינה, ג'ורדי קרויף לא יציב בהרכב  נגד הפועל רעננה את הקפטן גל אלברמן, כיון שלקשר האחורי יש ארבעה כרטיסים צהובים וצבירת כרטיס צהוב נוסף תוביל להרחקתו מהמשחק בעוד שבועיים נגד האלופה, הפועל באר שבע. מי שכן יפתחו הוא דור פרץ והאריס מדוניאנין. אייל גולסה, שלא החלים מהפציעה, ימשיך להיעדר.

 

במועדון מקווים להשלים בקרוב את צירופו של מאמן חדש, ורק אם המהלך יושלם עד יום שישי הוא יעמוד על הקווים ביום שני באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה. בקבוצה גם מצפים מכבי תל לנחיתה של הרכש החדש, מרסלו.

 

בקבוצה מסרבים להגיב לפרסומים בברזיל על ההתעניינות בבלם הברזילאי רמון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי