מולנסטיין: "אם נלמד מלוחמי האש, לא יוכלו לגבור עלינו"

רנה מולנסטיין. הגיע להודות לכבאים
רנה מולנסטיין. הגיע להודות לכבאים | צילום: מכבי חיפה, רשמי

מאמן מכבי חיפה הגיע להודות לכבאים שגברו על השריפות

(גודל טקסט)

שבוע קשה עבר על תושבי חיפה לאחר שרבים מהם נאלצו להתפנות מבתיהם שחלקם גם ניזוקו בעקבות השריפות הקשות שהשתוללו בצפון הארץ.  

אחד מאותם אנשים שיקבלו אישור לחזור לבתיהם רק למחרת היה מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. "ברגע הראשון שראינו את העשן שעלה מאחורי ההר, לא באמת הבנו מה קורה" סיפר ההולנדי שמתגורר באחד הרחובות שפונו. "אבל כאשר ענן העשן גדל וגדל ובמקביל החלו להגיע הדיווחים הבנו שזה רציני."

לאחר שהלהבות כובו על ידי לוחמי הראש, בעקבות סיפורים של שחקנים, הצוות המקצועי ושאר תושבי העיר החליטו במועדון הירוק להודות לאנשים שסיכנו את חייהם ולשם כך יצאה אתמול (שלישי) משלחת מטעם הקבוצה שהורכבה ממולנסטיין, מנכ"ל המועדון אסף בן דב, מנהל הקבוצה רפי אוסמו והדובר דודו בזק, לתחנת כיבוי האש המרכזית בחיפה.


מולנסטיין מעניק את השי ללוחמי האש (מכבי חיפה, רשמי)

המשלחת ערכה סיור במקום והעניקה ללוחמי האש כרטיסים למשחק הבית הקרוב מול בית"ר ירושלים וחולצת משחק רשמית עם הכיתוב "לוחמי האש" והמספר 1. "החלטנו שאנחנו חייבים לעשות משהו כדי להראות את הערכתנו למי שסיכנו את חייהם בתנאים כל כך מאתגרים". התייחס מאמן הירוקים למחווה. "אנחנו יודעים מה המשמעות עבור העיר והיה חשוב לנו לתת להם מתנה סמלית." 

בעת המפגש אמר מולנסטיין ללוחמי האש: "כאשר ראינו איך הגבתם לאירוע, לצד הסיכון הגדול הכרוך בכך, זה היה פנטסטי. עשיתם עבודה נהדרת ומגיעה לכם תודה רבה!" עוד הוסיף ההולנדי: "יש הרבה דמיון בין לוחמי האש לקבוצת כדורגל, בשני המקרים חייבים לבוא ל'קרב' עם תכנית ברורה וכל אחד צריך לדעת מה בדיוק הוא עושה. ההבדל הגדול הוא שאנחנו משחקים על 3 נקודות, ואתם מצילים חיים. אמרתי לשחקנים שאם ננהג כמוכם ונהיה מאוחדים, יהיה מאוד קשה לגבור עלינו."


"יש הרבה דמיון בין לוחמי האש לקבוצת כדורגל" (מכבי חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי