מחמאות לרוקאביציה, אלושי עשוי להמשיך בחיפה

קצת חיוכים בכרמל
קצת חיוכים בכרמל | צילום: ערן לוף

ה-2:3 על בית"ר נתן תקוות מחודשות בכרמל. ואצק ואזמי עלולים להיחתך

(גודל טקסט)

קצת פחות מחודשיים בתפקיד ומכבי חיפה של גיא לוזון הציגה אמש (שבת) את המשחק הטוב ביותר שלה העונה כשגברה 2:3 על בית"ר ירושלים. המאמן שוב הפתיע עם השיבוצים בהרכב והלך עם ה'אני מאמין' שלו.

 

הפעם זרק לוזון את מוחמד עוואד הצעיר למים וקיבל ממנו תמורה עם שער ובישול. "במהלך כל השבוע גיא הראה לנו שרק שחקנים שהוא מאמין בהם במשחק הזה ישחקו והוא הוכיח זאת גם בסגל וגם בהרכב", אמרו בקבוצה. גם איתן וולבלום הצעיר קיבל הזדמנות כחלק ממגמה זו.

 

 

מי שזכו למחמאות במשחק היו גם הקשר הקוסוברי אניס אלושי והחלוץ ניקיטה רוקאביציה שפרע שטרות ראשונים, דווקא מול האקסית.  אם עד לפני שבועיים היה נראה כי אלושי ישלם את המחיר על היכולת החלשה ויעזוב בסיום העונה, היכולת מול בית"ר תגרום לצוות המקצועי לחשוב על כך מחדש.

 

בנוגע לרוקאביציה, שהגיע כאחד המלפפונים החמים של הקיץ האחרון ולא סיפק את הסחורה רוב העונה, לוזון הצדיק את הקרדיט שנתן באוסטרלי: "מבחינתי שחקן שעובד טוב באימונים ופחות או יותר טוב במשחק זה לא מפריע לי. ניקיטה הוא שחקן בעל יכולות מצוינות ואני מאוד מעריך אותו".

 


עוואד, קיבל קרדיט וענה בהצגה (ערן לוף)

 

יממה לאחר שחגג את השער הראשון בליגת העל ואף נבחר לאחד המצטיינים מול בית"ר ירושלים התראיין החלוץ מוחמד עוואד לגרין קאסט, הרדיו האינטרנטי של מכבי חיפה ואמר: "אני שמח על הגול הראשון בבוגרים אבל אני יותר שמח מהניצחון. אני רוצה להגיד תודה ענקית לאוהדים שעודד אותי ואת הקבוצה. זה מאוד חשוב". החלוץ התייחס גם למאמן גיא לוזון שנתן לו את ההזדמנות: "יש לנו יחסים טובים, הוא מאוד מעודד אותנו כל הזמן, משפר כל שחקן ובכלל את הקבוצה ואנחנו שמחים על כך. גיא לא מפסיק לעודד ולכוון אותנו, אנחנו מרגישים את זה וזה עוזר לנו להשתפר".

 

גם בסביבתו החלוץ ציינו כי מאז הגעתו של לוזון חזר לו הביטחון והחיוך וכך גם היכולת על כר הדשא. אם בעבר היו קולות לנסות ולהתיר את חוזהו של השחקן נראה כי לוזון לא יוותר עליו ורוקאביציה צפוי להישאר בחיפה עד סיום חוזהו.

 

בחיפה עדיין מאמינים כי הקבוצה תוכל להמשיך ולהילחם על המקום הרביעי שעשוי להוביל את הקבוצה בתום העונה לאירופה. הפער בין חיפה לבית"ר הוא רק שתי נקודות והירוקים מאמינים ביכולתם.

 

למרות המחשבות על המאבקים שנותרו עד סוף העונה, במכבי חיפה כבר חושבים על העונה הבאה. רשימת המועמדים של לוזון ארוכה שכוללת את הבלם אליסון דוס סנטוס, פלוריאן קליין, אבי ריקן, דן איינבינדר, עומר אצילי ומאור בוזגלו. בחיפה אמנם לא מאשרים באופן רשמי, אבל בסביבת המועדון סיפרו כי מקורבים שוחחו כבר מספר שיחות עם מאור בוזגלו.

 

בחיפה ממשיכים לדבר על העובדה כי שתי המטרות הראשונות של הקבוצה הן החתמות של מגן ימני וקשר אחורי זרים. מי שככל הנראה ייפרד בקיץ מחיפה הוא החלוץ פיטים אזמי שנשאר מחוץ לסגל בגלל סיבה מקצועית. גם עתידו של קמיל ואצק עדיין לא ברור. גם המגן איאד אבו עביד נותר מחוץ לסגל במשחק מול בית"ר וגם הוא עלול להיפרד מהירוקים.

 


לוזון, מחזיר אמונה לשחקניו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי