מימוני והזוהרוי לספסל, פלקושצ'נקו חוזר ל-11

שלומי אזולאי. רוצים להחזיר את הכבוד
שלומי אזולאי. רוצים להחזיר את הכבוד | צילום: דני מרון

שינויים בהרכב ק"ש, קלינגר על הקווים בהפועל חיפה (שבת, 18:00)

(גודל טקסט)

לאחר פגרה של שבועיים בגלל משחקה של נבחרת ישראל תחזור עירוני קריית שמונה לליגה ותארח בשבת את הפועל חיפה. בקריית שמונה ירצו לתקן את הרושם הרע שהשאירו שחקני הקבוצה לאחר ההפסד להפועל תל אביב ובעיקר לשנות את הגישה של חלק מהשחקנים שספגו ביקורת חריפה מצד ההנהלה.

 

המאמן תומר קשטן שנעדר בתחילת השבוע בגלל מחלה חזר לאימונים ושוחח עם השחקנים: "אנחנו צריכים לחזור ולנצח ובעיקר אנחנו צריכים להיראות טוב". במועדון מבינים כי למרות רושם חיובי במהלך רוב העונה, השבועות האחרונים גרמו להרבה סימני קריאה שליליים לגבי חלק מהשחקנים.

 

 

המאמן החליט לבצע מספר שינויים בהרכב, כאשר שני הבלמים שפתחו מול האדומים, דין מימוני ויוגב הזוהרוי, ירדו על הספסל ואילו קאסיו פרננדס יחזור להרכב הראשון ועמו גם הבלם הצעיר בר הילל. "היכולת של שני הבלמים מול הפועל הייתה מחפירה והשניים משלמים על כך" אמרו במועדון. אמיר נאסר ימשיך למלא את מקומו של עודד אלקיים המורחק. מאוריסיו הברזילאי ימשיך לחכות להזדמנות שלו על הספסל וזאת למרות הרצון להשאירו לעונה נוספת.

 

פרננדס צפוי לעזוב את הקבוצה בסיום העונה ובקריית שמונה ישנו רצון להביא שני בלמים ואם אכן חיים סילבס יחתום באופן רשמי כמאמן לא מן הנמנע כי אחד הבלמים החדשים יהיה אחד מבלמי הפועל רעננה.

 

הרכב משוער: איתמר ניצן, אמיר נאסר, קאסיו פרננדס, בר הילל, אורן ביטון, עדן שמיר, אופיר קריאף, דידייה ברוסו, שלומי אזולאי הקשר, אחמד עאבד ושלומי אזולאי החלוץ.

 


מקסים פלקושצ'נקו. תולים בו הרבה תקוות

 

קלינגר לראשונה על הקווים, פלקושצ'נקו צפוי לפתוח

לאחר שבועיים סוערים בסיומם התפטר המאמן דני גולן, והמנהל המקצועי ניר קלינגר ירד במקומו לקווים וישמש כמאמן הקבוצה עד תום העונה, תצא מחר הפועל חיפה למשחק חוץ מול עירוני קריית שמונה.

 

הבעלים של הקבוצה, יואב כץ, הבהיר לאחר ההפסד המביך מול הפועל אשקלון כי קבוצתו טרם הבטיחה את מקומה בליגה ונמצאת במצב לא טוב מבחינה מקצועית ומבחינה מנטאלית ולכן הגיע בזעזוע בעמדת המאמן. בנוסף במועדון הבהירו כי אין כוונה להתחיל בהכנות לעונה הבאה עד אשר הקבוצה תבטיח את מקומה בליגה ולכן למרות שיש מספר מועמדים לאימון הקבוצה לעונה הבאה, לא נעשתה שום פנייה לאף מאמן. בין השמות שעלו אריק בנאדו, עמיר תורג'מן וגם האופציה כי קלינגר ימשיך כמאמן בעונה הבאה קיימת, אך תהיה האופציה האחרונה אם לא יימצא המאמן המתאים.

 

אחת ההחלטות הראשונות של קלינגר הייתה לא לתרגל הרכב בחלק הראשון של השבוע ולתת הזדמנות לשחקנים להוכיח את עצמם עד למשחק. מי שכן יקבל קרדיט נרחב יותר הוא הקשר המוכשר מקסים פלקושצ'נקו. במועדון מאמינים כי הקשר יצבור ביטחון עד לסיום עונה ויהיה גורם משמעותי לקראת העונה הבאה.

 

מי שככל הנראה ישלמו את המחיר הם השחקנים הזרים כמו הקשר הברזילאי ברונו פיניירו שצפוי לפתוח על ספסל. גם הקשרים אדיסון באהיה וז'וליו סזאר ככל הנראה יעזבו בסיום העונה.

 

פלקושצ'נקו. חוזר להרכב תחת קלינגר (ערן לוף)

 

ראש בראש

* בחמשת משחקי הליגה מאז הדרבי, האדומים לקחו נקודה אחת והפסידו ארבעה משחקים ברציפות. 

 

* הפועל חיפה היא הקבוצה היחידה שהפסידה לקריית שמונה מאז ה-21 בינואר – אז ניצחה הקרייה את מכבי חיפה. 

 

* הקבוצה של תומר קשטן הפסידה את ארבעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה – כולם על חודו של שער. 

 

* הפועל חיפה לא ניצחה ב-2017 משחק מחוץ לסמי עופר. 

 

* ק"ש לא הפסידה להפועל חיפה מאז נובמבר 2013 (שמונה משחקי ליגה). בשביל הפסד הליגה האחרון בבית צריך לחזור עד פברואר 2011, אז עדן בן בסט כבש פעמיים ב-1:3. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי