מיקאל ינוח? פרץ ומרסלו בכוננות להרכב מכבי ת"א

|

הפורטוגלי הפצוע בספק לשבת (20:30, ספורט1). חייקין במקום זובאס

(גודל טקסט)

דריכות גדולה במכבי תל אביב לקראת המשחק מחר (שבת, 20:30, ספורט1) נגד בני יהודה. הצהובים יכולים לשוב קרוב קרוב להפועל באר שבע כשרק הפרש שערים יפריד בין האלופה לסגניתה.

 

ליטו וידיגאל צפוי לשמור על ההרכב שרץ בשבועות האחרונים כאשר אייל גולסה ואבי ריקן לא יעמדו לרשות המאמן ואילו ארון שוינפלד ושגיב יחזקאל גם הם לא צפויים להיכלל בסגל. הקשר הפורטוגלי רובן מיקאל התלונן על כאבים ברגלו וטופל על ידי הצוות הרפואי כשמרסלו הברזילאי נמצא בכוננות לאפשרות שיוזנק ל-11. עם זאת, ייתכן שאליאל פרץ יהיה זה שיקבל את הקרדיט כשג'ורדי קרויף נותן לקשר הצעיר לא מעט קרדיט.

 

 

במכבי תל אביב מתכוננים למערך ההגנתי המעובה של בני יהודה וצפויים לשחק דרך האגפים. "כולנו זוכרים את הסיבוב הראשון. משחק קל לא יהיה ואסור למעוד שוב מולם", הזהירו במועדון.

 


רובן מיקאל, בספק (ערן לוף)

 

בנושא המקצועי, ג'ורדי קרויף עשוי להמשיך ולשבת על הספסל אך ייתכן ולא יעשה זאת. לאורך השבוע היה המנהל הספורטיבי מעורב באסיפות ועבר בצוותא עם המנג'ר וידיגאל, אך בסמוך למשחק יחליט ההולנדי כיצד לנהוג.

 

זובאס המורחק בחוץ, חייקין יעמוד בשער בני יהודה
בבני יהודה עסקו בימים האחרונים בעיקר בסוגיית השוער שישחק במקומו של אמיליוס זובאס המורחק. מסתמן כי בין הקורות יתייצב שוער המשנה ניקיטה חייקין, שהשלים אימון מלא והתגבר על הפציעה בידו. שוער המשנה אמור להיות שחר אמסלם עקב כך שהשוער הנוסף יונתן שאבי עדיין פצוע.

 

באימונים לאורך השבוע תירגל המאמן ניסן יחזקאל מערך של שלושה בלמים, אליו יחזור הבלם מרקו יובאנוביץ' שהחלים מפציעה בת חודש, וישחק לצדם של איציק עזוז וטל כחילה.

בני יהודה חוגגת בסיבוב הקודם במושבה. ישיגו דאבל? (עדי אבישי)

הקשר האחורי טייג'ן ז'ייטה מתח מתח את שריר הירך האחורי וייעדר כשלושה שבועות. יונתן כהן ימשיך לקבל את חולצת ההרכב הראשון בעמדה החדשה שלו כקשר 50/50. גורם בקבוצה: "מכבי תל אביב נמצאת בכושר מצוין. ניצחנו אותם בגביע הטוטו ובליגה והשאיפה היא לניצחון נוסף".

ראש בראש

* המאזן של מכבי ת"א מאז פיטורי ארבלדזה עומד על שישה ניצחונות ותיקו בהפרש שערים: 4:14.

* בני יהודה ניצחה העונה פעמיים את מכבי ת"א – 1:2 בגביע הטוטו ו-0:1 בליגה.

* פרדראג ראיקוביץ' לא ספג שער כבר 363 דקות רצופות בכל המסגרות.


בסיבוב הקודם זה נראה ככה (דני מרון)

* ניצחון החוץ האחרון של בני יהודה על מכבי ת"א הושג במאי 2013 (0:3, הרפקה, אדרי ועגייב כבשו).

* וידאר קיארטנסון הבקיע 11 שערים בכל המסגרות בשנת 2017.  

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, טל בן חיים, שרן ייני, גל אלברמן, רובן מיקאל (מרסלו), דור מיכה, ברק יצחקי, טל בן חיים, וידאר קיארטנסון.

בני יהודה: ניקיטה חייקין, מאור קנדיל ,איציק עזוז, מרקו יובאנוביץ', טל כחילה, שון גולדברג, אנטוניו מרשיץ', יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, אלון תורג'מן, נריוס ולאסקיס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי