מיקאל: הרמה בישראל גבוהה פי 10 מסין

|

"כסף בלבד לא ירים את הליגה שם". הפורטוגלי של מכבי ת"א בראיון עוקצני

(גודל טקסט)

העיתון "רקורד" בפורטוגל נע על גלי ההצלחה של הפורטוגלי החדש של מכבי תל אביב, רובן מיקאל. הקשר שהגיע מהליגה הסינית העשירה קיים ראיון עם העיתון, התייחס להתאקלמות שלו בישראל והעובדה שהפך תוך זמן קצר לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה ולא שכח לבקר את איכות הכדורגל במקום ממנו הגיע לישראל.

 

 

ההשתלבות בקבוצה: "החוויה בישראל היתה הרבה יותר טובה ממה שציפיתי. כשאנחנו שומעים על ישראל ישר חושבים דבר ראשון על פצצות ולתל אביב אין קשר לזה בכלל. זו אחת הערים הכי טובות שהייתי בהן בעולם. יש כאן איכות חיים גבוהה מאוד וביטחון. מודה שכאשר קיבלתי הצעה לעבור לשחק בישראל פחדתי בהתחלה, אבל עכשיו התרשמתי מאוד מאיכות החיים".

 

הקריירה שלו שוב חיה: "כולם יודעים שהייתי בסין מסיבה מסוימת, אבל בישראל הליגה ברמה גבוהה פי עשרה יותר מאשר בסין. התשוקה של האוהדים לכדורגל מרשימה. טכנית אני לא יכול להשוות את הרמה בין ישראל לפורטוגל, אבל מבחינה אגרסיבית ואינטנסיבית אין הבדל בין הליגה בישראל לזו בפורטוגל".

 


מתקאלם נהדר, מיקאל (דני מרון)

 

בואו של ליטו וידיגאל: "הכרתי ושמעתי על העבודה הטובה שעשה בפורטוגל, אבל זו היתה הפתעה לטובה כששמעתי שהוא מגיע אלינו. בזמן קצר הוא בנה קבוצה חזקה. כשהוא הגיע היינו בפער שמונה נקודות מבאר שבע ועכשיו רק שלוש. אני מרגיש כאן בישראל מצוין בעיקר אחרי שבסין ירדתי ליגה, דבר שלא קרה לי מעולם. אנחנו יכולים עדיין לזכות באליפות ובגביע וזה שינו גדול עבורי. יש לי כאן חיים חדשים ובואו של ליטו עושה את כל ההבדל. הוא סומך עלי ואני עליו".

 

הכדורגל בסין: "כל עוד בסין לא ישנו את המנטליות שלהם הם לא יהיו אף פעם כוח בכדורגל העולמי. רק כסף לא יעזור להם להתקדם".

 


טעה כשבחר בסין? זהבי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי