מכבי חיפה עוקבת אחרי יוסיפ איבנצ'יץ'

איבנצ'יץ'
איבנצ'יץ' | צילום: דני מרון

חלוץ אשקלון שכבש נגד מכבי ת"א וב"ש מחוזר. פיטים אזמי מתנדנד

(גודל טקסט)

ההפסד הכואב 4:0 להפועל באר שבע לא גרם לזעזוע אצל ראשי מכבי חיפה. גם לפני המשחק ידעו במועדון כי הסיכויים להוציא נקודות בטרנר לא גבוהים ולכן האכזבה היתה בהתאם.

 

במקביל, לספורט1 נודע כי למרות שבמועדון לא דנים יותר מדי לגבי זהות הרכש לעונה הבאה ישנו שם שכבר מעניין את הצוות המקצועי. חלוץ הפועל אשקלון, יוסיפ איבנצ'יץ' הקרואטי שהגיע בינואר והספיק לכבוש פעמיים לרשת של הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. שמו של החלוץ בן ה-25 שפתח את העונה במדי שריף טיראספול ואף פגש את הפועל באר שבע במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, עלה גם במכבי תל אביב שעוקבת אחריו.

 

 

בחיפה מתכוונים קודם כל לקבל החלטה בנושא המנהל המקצועי שאם יימצא כזה עד חודש מאי אז יהיה לו חלק משמעותי בהבאת הרכש בצוותא עם הצוות המקצועי. לוזון והצוות שלו אמנם עובדים על קלטות של שחקנים שמועמדים לקבוצה אבל חיפה לא תקבל שום החלטה רצינית בחודשיים הקרובים. מי שעתידים להיפרד מהמועדון באופן כמעט ודאי הם אניש אלושי המאכזב כשגם פיטים אזמי הנורבגי עלול לשלם את המחיר על כך שלא התאקלם.

 


איבנצ'יץ', הצליח להרשים (דני מרון)

 

גורם במועדון אמר בנושא: "אנחנו צריכים לקבל החלטה בנושא המנהל המקצועי ואז נתקדם. לוזון טרם החליט לגבי השחקנים שמשחקים כיום בקבוצה. עולים הרבה שמות כי שחקנים רבים רוצים להגיע לחיפה אבל לא נראה שתהיה החלטה כזאת או אחרת עד חודש מאי".

 

לוזון בחר שלא לערוך אסיפה על המשחק מתוך מטרה 'להחליק' את המשחק ולהתחיל בגיבוש הקבוצה לקראת המשך המשחקים בעוד שבועיים. בחיפה מקווים בעיקר לצמצם את רשימת הפצועים עד למשחק בית"ר ירושלים וזה כולל בעיקר החלוצים עומר דמארי ואלירן עטר. השניים ערכו אימון כמעט מלא וגילו שיפור במצבם.

 

גם הקשרים איסמעיל ריאן וקאמיל ואצק צפויים לחזור מהשעיה ומאידך נטע לביא ורועי קהת ייעדרו מהמשחק מאותה סיבה. הקבוצה תמשיך להתאמן עד סוף השבוע וביום חמישי תערוך משחק אימון מול בני יהודה כשלאחר מכן ייצאו השחקנים לחופש בסוף השבוע. "הקבוצה עברה תקופה עמוסה גם מבחינה מנטאלית וחופשה בסוף השבוע לצד המשפחות צפויה להחזיר את האנרגיות", אמרו בקבוצה.

 


אזמי, לא התאקלם (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי