מכבי ת"א עוקבת אחרי שכר, טיטלמן וסרדל

שכר. הצהובים החלו לעקוב
שכר. הצהובים החלו לעקוב | צילום: דני מרון

נחשפת רשימת אלו שנמצאים תחת מעקב של הצהובים. טרם נעשו פניות

(גודל טקסט)

מתן בלטקסה, ההחתמה האחרונה של מכבי תל אביב, הוא אחד מרשימה של שחקנים ישראלים שנמצאים בפנקס של סגנית האלופה. כעת, נחשפת הרשימה המלאה של שחקנים שנמצאים תחת מעקב ועשויים בסיטואציה כזאת או אחרת להגיע לקריית שלום בקיץ. כזכור,  המגן השמאלי של הפועל פתח תקווה נרכש לעונה הבאה כשעלותו הכללית היא מעל 750 אלף שקלים. הצהובים מיהרו לסגור את העסקה מחשש למחטף מהפועל באר שבע או מכבי חיפה.

 

מערך הסקאוטינג של מכבי ת"א כולל את רוני מאיר, דורון ישראלי ורן אליאס. כל שחקן הנמצא בפנקס הצהוב זוכה למעקב מתחלף את אנשי מכבי ת"א. מתחילת העונה הם מתמקדים בעיקר במעקב אחרי שני שחקני הפועל רעננה, החלוץ מוחמד שכר שכבש העונה שישה שערים, והקשר יובל טיטלמן שהרשים את אנשי הסקאוטינג כבר במשחקי קבוצת הנוער של רעננה.

 

 

במעקב נמצאים שחקני הפועל חיפה מקסים פלקושצ'נקו, שבשל פציעה ממעט לשחק העונה, והקשר האחורי לירן סרדל. האחרון הרשים במיוחד את אנשי מכבי תל אביב במשחק באצטדיון המושבה כשהפועל תל אביב שיחקה נגד הפועל חיפה. מכבי תל אביב התמקדה בעיקר בהבנת המשחק של סרדל וביכולת הקבוצתית שלו ביציאה קדימה להתקפות מעבר.

 

דוגמה נוספת היא קשר קבוצת הנערים של מכבי פ"ת תומר בנישתי שעלה לקבוצת הנוער והמעקב אחריו בעיצומו. שמות נוספים שמכבי תל אביב עוקבת אחריהם אבל נמצאים בעדיפות נמוכה בפנקס הקניות הם הקשר רז כהן מהפועל כפר סבא וקשר הפועל קריית שמונה עדן שמיר.

 


מקסים פלקושצ'נקו. השם שלו ממשיך לרחף (ערן לוף)

 

נכון לעכשיו לא הייתה פנייה רשמית לקבוצות המדוברות, אבל כמו בנושא מתן בלטקסה הטענה היא שמי שצריך לדעת יודע ואם לא הוא כבר קיבל מסרים ראשוניים. מהסגל הרחב הנוכחי של מכבי תל אביב אמורים להיפרד בקיץ לפחות חמישה שחקנים במסגרת הליך הריענון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי