מכבי ת"א פיספסה? אספניול צפויה לצרף את ריסטיץ'

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | צילום: דני מרון

המנהל המקצועי של מכבי ת"א רומז על עתידו. ריסטיץ' צפוי לעבור לספרד

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפספס את אחת המטרות הבולטות שלה לקראת חלון ההעברות בינואר? ייתכן מאוד שכן. המגן-קשר השמאלי של הכוכב האדום בלגרד, מיכאילו ריסטיץ', שהיה מבוקש אצל הצהובים סיכם באספניול על פי דיווח בסרביה. לפי העיתון "ספורצקי ז'ורנל" כל הסיכויים שתתבצע.

 

הקבוצה הספרדית תשלם עבורו 2.3 מיליון יורו בשני תשלומים. מכבי תל אביב היתה מוכנה לפי לשלם עבורו 2.2 מיליון יורו בחלון ההעברות האחרון, אבל הוא יעדיף את הליגה הספרדית. בסרביה אמרו שרק תשלום מידיי וגבוה בהרבה יכול להחזיר אותו למסלול של מכבי תל אביב.

 

 

במקביל בסרביה דווח כי גם ספורטינג ליסבון, ספרטק מוסקבה בטיס וחיחון היו מעוניינות בו. גם מכבי תל אביב הוזכרה בדיווחים עד לפני שלושה ימים. השחקן מבוקש מאוד בגלל שהוא יכול לשחק גם כקשר, גם מגן שמאלי וגם שחקן כנף.

 

מדובר באחד השחקנים הבולטים של הקבוצה שמובילה את הליגה הסרבית בהפרש שש נקודות מפרטיזן בלגרד. הוא בן 21 וכדורגלן נבחרת סרביה הצעירה וגם שיחק עם פרדראג ראיקוביץ' בכוכב האדום. 

 


בחר בכחול של אספניול? (הכוכב האדום, רשמי)

 

כזכור, בתום חלון ההעברות הצהובים כבר היו על סף סיכום עם המגן-קשר המוכשר אך החמיצו את מועד רישומו לאירופה ולכן ויתרו על העסקה. ייתכן וכעת גם פיספסו אותה.

 

קרויף: "למדתי מאבי שחשוב שתהיה לי יותר מתכנית אחת בחיים"
המנג'ר ג'ורדי קרויף, שמשמש גם כחבר מועצת המנהלים של מכון יוהאן קרויף, העניק ראיון מיוחד לאתר הרשמי של המכון ונזכר בשיעורים על מיומנויות הניהול שקיבל מאביו – אותם הוא מיישם יום יום בעבודתו ובחייו האישיים.

 

"אם תנתח את פועלו של אבי, אתה תמצא בדברים שהוא עשה דפוסים שמשקפים גם חלקים גדולים באורח חייו, אמר ההולנדי, "הוא הרגיש שיש דברים שאנשים זקוקים להם ,אך לא היו זמינים עבורם. הרעיון בא מעצם העובדה שהוא לא סיים את לימודיו בבית הספר, והבין שיש לו כשרון יוצא דופן כדי להצליח בכדורגל. פנייה אחת לא נכונה במהלך הדרך יכולה הייתה להביא אותו לחיים אחרים לגמרי".

 


קרויף. רומז על משהו? (ערן לוף)

 

"תמיד הוא לימד אותי שחשוב שתהיה לי יותר מתכנית אחת או אסטרטגיה אחת בחיים. אתה צריך להיות מוכן לכל מה שעתיד לקרות", בטוח המנג'ר, "במיוחד עבור אנשים שספורט מקצועני הוא לא החלום הגדול ביותר שלהם".

 

"הוא החדיר בי את הצורך להיות מוכן ליום המחר בצורה הקשה ביותר. אני זוכר שכשהייתי בן 15 או 16, הוא לא לקח אותי לכדורגל במשך חודשים בגלל שהציונים שלי לא היו טובים מספיק. האג'נדה שלו הייתה שספורט זה כיף, ואתה צריך לתת 100%, אבל חינוך והשכלה חשובים לא פחות. תמיד אבי דחף אותי ללמוד, גם כשהייתי בקבוצה השנייה של ברצלונה וכבר ערכתי את הופעת הבכורה שלי בהרכב. זה לא מנע ממני ללכת לאוניברסיטה ולקחת קורס בניהול עסקי, מה שהיום עוזר לי מאוד בעבודה שלי", סיכם קרויף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי