מכבי ת"א רוצה להשאיר את מיקאל לעונה נוספת

העיקר התוצאה במשחק כזה
העיקר התוצאה במשחק כזה |

במכבי ת"א לא התרגשו מהיכולת ב-1:2 באשקלון. רמון ומרסלו עלולים לעזוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה אמש (ראשון) עם שלוש נקודות מאצטדיון סלה באשקלון אבל לא ממה הרשימה. 1:2 חלק על קבוצת התחתית אמנם צימק את הפער מהפועל באר שבע שוב לשלוש אבל היכולת הזכירה ימים אחרים.

 

"היכולת הזכירה את תקופת ארבלדזה. מהמשחק הזה צריך לקחת רק את הנקודות ולבדוק מה היו הסיבות ליכולת", אמרו בסביבת המועדון אך היו מי שהוסיפו: "זה מה שחשוב כרגע. גם באר שבע לא מבריקה ולקחה נקודות אז זה בסדר".

 

 

ליטו וידיגאל ביצע מספר שינויים בהרכב כשהושיב בספסל את גל אלברמן והעלה את שרן ייני לחוליה קדמית יותר. הפורטוגלי נראה נלהב על הקווים אבל ברור שלקראת הפלייאוף יהיה חייב להתאים את המערך הטוב ביותר של הקבוצה.

 


ייאלץ לשפר את היכולת של חניכיו, וידיגאל (דני מרון)

 

"זה בסדר לספסל שחקנים, זה היה בדיוק המשחק לאפשר מנוחה", הוסיפו בסביבת המועדון, "אבל ברור שייני ישוב לעמדה אחורית יותר במאני-טיים", ציינו.

 

גם אתמול לא שותפו שני שחקני הרכש הברזילאים. מרסלו צופה ישב על הספסל ואילו הבלם רמון כלל לא נכלל בסגל. למרות ההבהרות כי השניים זקוקים לזמן התאקלמות, בקריית שלום הבהירו כי ייתכן ובקיץ הם כבר לא יהיו כאן.

 

מי שכן זכה למחמאות היה רובן מיקאל שהציג ראיית משחק משובחת. במועדון עובדים על כך שימשיך גם בעונה הבאה כאשר הוא מושאל כרגע מסין.

 


רובן מיקאל, רוצים אותו בצהוב (דני מרון)

 

הסגל העמוק בלאו הכי מקשה על בחירת ה-18 כשאוסקר סקאריונה נדחק הצידה, ואילו ארון שוינפלד, שגיב יחזקאל ועומרי בן הרוש כלל לא נכללו בסגל.

 

מנגד, חלוץ אשקלון יוסיפ איבנצ'יץ' שעשה חיים קשים להגנת מכבי תל אביב צד את העין של הצהובים וייתכן ויעקבו אחריו בהמשך.

 

כעת הפנים של הצהובים הם למשחק נגד הפועל חיפהבו ייעדר בשל כרטיסים צהובים החלוץ טל בן חיים. להרכב ישוב אלי דסה שלא שיחק מאותה סיבה.

 


רמון, כלל לא בסגל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי