מכבי ת"א תדרוש כ-5 מיליון יורו על בן חיים

בן חיים. יישאר או יילך?
בן חיים. יישאר או יילך? | צילום: עדי אבישי

ויאריאל, ברוז' וקבוצת פרמייר-ליג הציעו כבר 3.5 מיליון יורו תמורת רכישתו

(גודל טקסט)

מיץ' גולדהאר, הבעלים של מכבי תל אביב, דחה שלוש הצעות שהונחו על שולחנו לרכוש את כרטיסו של החלוץ טל בן חיים, הצעות שנעו סביב 3.5 מיליון יורו. המציעות קלאב ברוז', ויאריאל וקבוצה ממרכז הטבלה בפרמייר-ליג היו מוכנות לשלם מעל סעיף השחרור של החלוץ (2.9 מיליון יורו) שמסיים חוזה רק בקיץ על מנת להעבירו מיידית לשורותיהן. על ההתעניינות מצדן של ויאריאל וברוז' פרסמנו לראשונה בספורט1 לפני כשלושה חודשים.

 

בסביבתו של בן חיים שוררת אווירה קשה כלפי התנהלותה של מכבי תל אביב. כבר עם תחילת ההתעניינות הבהיר החלוץ שהוא מעוניין לעזוב בינואר וניהל גם מספר שיחות בעניין במהלך החודשים האחרונים עם הג'נרל מנג'ר ג'ורדי קרויף והוא התבקש להתאזר בסבלנות. "טועה מי שחושב שג'ורדי מעורב בהחלטות בסדר גדול כזה. רק מיץ' קובע כפי שהיה בסיפור של ערן זהבי וגוואנגז'ו הסינית", אמרו במועדון. אגב, לבן חיים עצמו הוצע חוזה של למעלה מ-1.5 מיליון יורו.

 

 

במכבי תל אביב היו מעדיפים למכור את בן חיים בקיץ ולא ליצור עוד זעזוע בלתי צפוי כפי שהיה עם עזיבתו הפתאומית של ערן זהבי. מצד שני נוצרה הזדמנות פז להרוויח על החלוץ הרבה יותר כסף. בקריית שלום גם לא מבינים את ההתעקשות של החלוץ ומקורביו. "לא ברור מדוע בן חיים עושה סערה ולא ממתין בסבלנות עוד ארבעה חודשים", אמר גורם במועדון, "הרי הוא יכול לסכם כבר עכשיו את תנאיו ולצאת בקיץ, מה גם שהוא עשוי לסיים את התקופה שלו בצהוב עם עוד תואר, אליפות או גביע".

 

בן חיים. יכול להרוויח בחו"ל 1.5 מיליון יורו לעונה (דני מרון)

 

ואן דן ברום: "לי אין השפעה על מעבר למכבי ת"א"

מעברו של מאמן אלקמאר ג'ון ואן דר ברום למכבי תל אביב נתקע. ואן דן ברום, שכבר נפגש לפני שבועיים בהולנד עם  קרויף וג'ק אנגלידיס, קיבל את ברכת הדרך מהבעלים גולדהאר. אלא שמאז אלקמאר החלה למשוך זמן וקוריף כבר החל בחיפושים אחרי מאמן אחר.

 

הידיעה בספורט1 על הניסיון של מכבי תל אביב לשחרר את ואן דן ברום מחוזהו באלקמאר עוררה סערה בהולנד. "הסתכלתי הבוקר בטלפון שלי וחשבתי: 'מה קרה?'", אמר המאמן. "אני מופתע מהפרסומים. לא שמעתי על זה וגם לא הסוכן שלי. כולם מדברים על זה ואני מרגיש שאני צריך לתת תשובה על משהו שאין לי השפעה עליו. אמרתי לשחקנים שאין להם מה לדאוג. אני מרוכז רק במשחק נגד ספרטה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי