מכת פציעות במכבי חיפה: אלושי בספק לב"ש

אניס אלושי. מתלונן על כאבים
אניס אלושי. מתלונן על כאבים | צילום: ערן לוף

הקשר מתלונן על כאבים, בן דוד וזנטי קיבלו מנוחה. "נסתדר עם מה שיש"

(גודל טקסט)

מכת הפציעות במכבי חיפה לקראת פתיחת הפלייאוף העליון ביום ראשון מול הפועל באר שבע. הקשר הקוסוברי אניס אלושי התלונן על פציעה, נעדר מהאימון ונמצא בספק גדול לקראת המשחק.

 

גם אלירן עטר נמצא בספק. החלוץ ערך אימון חלקי ובמועדון ייעשו מאמץ להכשירו, אך בוודאות הוא לא יפתח בהרכב. מי שלא צפוי לקחת חלק במשחק הוא החלוץ עומר דמארי שגם אתמול לא סיים את האימון. המגן שי בן דוד והחלוץ עמית זנטי קיבלו מנוחה יזומה מהצוות המקצועי מכיוון שהשתתפו באימון הנבחרת הצעירה. בקבוצה הסבירו כי בשלב זה של העונה לא היה נכון להעמיס על השחקנים שני אימונים ביום ולכן השניים יחזרו להתאמן עם הקבוצה רק מחר. גם הקשרים איסמעיל ריאן וקאמיל ואצק ייעדרו בראשון בגלל צהובים.

 

 

"אנחנו כבר רגילים שאין לנו סגל מלא ואפילו רחוק מזה אבל נצטרך להסתדר עם מה שיש", אמרו בצוות המקצועי של הירוקים. בנוסף לוזון אמור לזמן בימים הקרובים מספר שחקנים מקבוצת הנוער בכדי לבחון אותם לקראת הסגל בעונה הבאה.

 

בשבועות הקרובים צפויים המאמן והנהלת המועדון לערוף מספר שיחות בנוגע לבניית הקבוצה לקראת העונה הבאה. בנוסף צפויה להיערך שיחה בין הבעלים יעקב שחר לבין המנהל המקצועי טור כריסטיאן קרלסן לגבי עתידו של האחרון ונראה כי השניים יודיעו על פרידה מיד בסיום העונה.

 

אלירן עטר. בהרכב הוא לא יהיה, בוודאות

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי