מסתמן: קרויף ימשיך כמאמן מכבי עד תום העונה

קרויף. מבחינת התוצאות עד כה מדובר במהלך מצוין
קרויף. מבחינת התוצאות עד כה מדובר במהלך מצוין | צילום: עדי אבישי

ואן דן ברום עשוי להגיע בקיץ. דיווח בטורקיה: איגיבור סיכם בריזספור

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא תמנה ככל הנראה מאמן חדש בעונה הנוכחית, כך נודע לספורט1. הקשיים במציאת האיש המתאים בתוספת השיפור ביכולת הקבוצה כשג'ורדי קרויף על הקווים, יובילו לסטטוס קוו, לפיו המנג'ר ההולנדי ימשיך לכהן גם כמאמן הזמני עד תום העונה.

 

שוטה ארבלדזה פוטר ממכבי תל אביב לפני 26 ימים ומאז שימש קרויף כמאמן הזמני. במהלך התקופה הזו פנתה מכבי ת"א לג'ון ואן דן ברום, אך אלקמאר סירבה לשחררו. ואן דר ברום עשוי להגיע בקיץ אם חוזהו לא יחודש. גם שמותיהם של אבלרדו ופיטר מאס הוזכרו כמועמדים, אך שניהם אמרו לא להצעה של סגנית האלופה.

 

 

בשבוע האחרון הפסיק קרויף כמעט לחלוטין לדבר במסיבות העיתונאים על המאמן העתידי, זאת לאחר שרמז מוקדם יותר מספר פעמים שישנה רשימה סופית ושמועמדים פוטנציאליים צפו במשחקי הקבוצה. יחד עם זאת, ראוי להזכיר שקרויף הדגיש שוב ושוב כי אינו מרגיש בנוח עם משרת המאמן. 

 

העובדה שחלון ההעברות עומד להגיע לסיומו בשעה שהקבוצה נמצאת בתקופה טובה רגע לפני המשחקים המכריעים של העונה והקושי במציאת מאמן עד כה, גרמו לקרויף להבין כי עדיף לו בשלב זה לא לבצע שינויים.

 

ואן דר ברום. קרויף יחמם לו את הכסא (Getty)

 

המחשבה מאחורי המהלך הזה היא שמאמן חדש לא יהיה רלוונטי לשני המשחקים הקרובים, שאחריהם כבר יהיה ברור האם מכבי של קרויף חזרה בגדול למאבק האליפות או שהיא איבדה סיכוי. אם הקבוצה תמשיך ביכולת הנוכחית ותיצמד לב"ש אין סיבה להביא מאמן חדש שייקח לו זמן להסתגל, ואילו אם ב"ש תברח גם כאן לא תהיה הצדקה למינוי מאמן לחודשיים וחצי. 

 

גורמים בסביבת המועדון העריכו שהאפשרות שהמנג'ר ימשיך על הקווים כבר עלתה בשיחות בין קרויף לגולדהאר, והאופציה זו מקובלת על הקנדי. כזכור, תחת קרויף השיגה מכבי ת"א שלושה ניצחונות ליגה משלושה משחקים ועלתה לרבע גמר גביע המדינה.

 

דיווח בטורקיה: איגיבור יצטרף לריזספור

בטורקיה מדווחים כי נוסא איגיבור, קשר מכבי תל אביב, סיכם בריזספור .על פי הדיווחים הקשר הניגרי, שהוזכר גם כמועמד ללגיה ורשה ולקבוצות בסין, ימריא ביום שלישי מישראל ויחתום בקבוצה הממוקמת במקום ה-14 במרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

 

איגיבור. 17 שערים ב-106 הופעות (עדי אבישי)

 

הקשר בן ה-26 שיחק בשנתיים וחצי האחרונות בשורות הצהובים וכבש 17 שערים ב-106 הופעות בכל המסגרות. הוא זכה עם מכבי תל אביב בטרבל בעונת 2014/15. כמו כן שיחק בעבר בהפועל תל אביב וזכה עמה בגביע.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי