מקורביו של ז'אורז'יניו: "יחתום במכבי חיפה"

יחכה חצי שנה נוספת. ז'אורז'יניו
יחכה חצי שנה נוספת. ז'אורז'יניו | צילום: ערן לוף

הברזילאי של סכנין צפוי לעבור ללא תמורה. משומר שותף ב-0:1 על הפועל עכו

(גודל טקסט)

המנג'ר המקצועי של מכבי חיפה תור כריסטיאן קרלסן הודה כי הקבוצה תתחזק בחלון ההעברות הקרוב, ונראה כי התקשורת הנורבגיה חשפה את השחקן הזר השישי שיצטרף לסגל הירוקים.

 

הבלם האיסלנדי הולמר ארן איולפסון נמצא במו"מ מתקדם וצפוי לחתום רשמית לקראת פתיחת החלון. איולפסון בן ה-26 לא אמור להחליף את מארק ואלינטה, אלא לשתף פעולה עם הספרדי במרכז ההגנה.

 

 

איולפסון כאמור ימלא את מצבת הזרים האפשרית בקבוצה, אולם בכרמל טוענים כי לא מן הנמנע שאחד מבין גליינור פלט או מריו מוסא בסופו של דבר ישוחררו ויאפשרו הבאת שחקן זר נוסף. בקבוצתו של הבלם האיסלנדי, רוזנבורג הנורבגית, סרבו להגיב ומנג'ר הקבוצה טען כי לא יתייחס לנושא עד שיהפוך לרשמי.

 

החל מינואר לצד ואליינטה? איולפסון (הרשמי של רוזנבורג)

 

איולפסון התראיין בתקשורת הנורבגית ואישר הצעות ממספר מועדונים, אולם טען כי הדברים רחוקים מסיכום. נראה כי בכל אופן גארי קגלמאכר ימשיך בעמדת המגן הימני ואפשר שאיל משומר שהחלים מפציעה וכמעט שלא שיחק העונה יעבור לקבוצה אחרת.

 

מי שיורד מהפרק לעת עתה הוא הברזילאי של בני סכנין ז'אורז'יניו, שמסתמן כי יסיים את העונה בקבוצתו ולאחר מכן יוכל לעזוב ללא תמורה לכל מועדון שיחשוק בו. גורמים בסביבתו של השחקן אישרו כי הוא עשוי להגיע בהעברה חופשית לכרמל, בעסקה שצפויה להיסגר עוד לפני תום העונה.

 

יש לציין כי לאור העובדה שז'אורז'יניו מסיים את חוזהו ביוני הקרוב, הוא יוכל לנהל מו"מ עם כל קבוצה שתרצה אותו כבר בחודש ינואר ואף לחתום על חוזה חצי שנה לפני שיעבור רשמית.

 

בתוך כך, מכבי חיפה גברה היום 0:1 על הפועל עכו במשחק אימון שאירחה הקבוצה מהלאומית. ניקיטה רוקביציה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-13. אייל משומר, שלא שיחק קרוב לארבעה חודשים, קיבל דקות משחק. 

 

ז'אורז'יניו. יצטרף לירוקים גם בקיץ הבא? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי