נשאר עונש הרדיוס של סכנין מול בית"ר

| צילום: ערן לוף

הערעור שהוגש התקבל חלקית, אבו יונס זועם: "לא פוסל פנייה לביהמ"ש"

(גודל טקסט)

בבני סכנין אומנם מתכוננים למשחק הליגה הקרוב מול מכבי פתח תקווה ביום ראשון, אבל מה בעיקר מעסיק את ראשי הקבוצה הוא עתידו של המאמן יוסי אבוקסיס. כפי שפורסם בספורט1, ראשי המועדון אכן הציעו למאמן הצעה חסרת תקדים ביחס לסכנין, אבל המאמן טרם השיב ומשהה את ההחלטה שלו. בקבוצה סיפרו כי בשבועות האחרונים פנו מספר מאמנים והציעו את עצמם למועדון במידה ואבוקסיס לא ימשיך בקבוצה.

מנכ"ל הקבוצה, חאלד דוכי, אמר בנושא: "זה נכון שמאמנים פונים אלינו ומציעים את עצמם אבל אנחנו רוצים למצות את המשא ומתן עם יוסי אבוקסיס. אנחנו מאוד רוצים אותו ואני מקווה שניפגש בימים הקרובים ונקבל החלטה. אם יוסי יחליט לא להמשיך, נתחיל לחשוב על שמות אחרים". 

בין אם יישאר בעונה הבאה או לא, אבוקסיס ינסה לסיים את העונה במקום הרביעי שאולי יעלה את הקבוצה למוקדמות הליגה האירופית, אולם היום (רביעי) נודע כי ערעור הקבוצה לבית הדין העליון התקבל חלקית בלבד, כך שאת המשחק הביתי בפלייאוף העליון מול בית"ר ירושלים הקבוצה תיאלץ לארח מחוץ לדוחא.

שחקני בית"ר במפגש האחרון בדוחא. יתארחו במגרש אחר (ערן לוף)

הקנס הכספי אמנם הופחת ל-20 אלף שקל (במקום 30 אלף ש"ח), אולם הרדיוס נותר על כנו. העונש כידוע הושת בעקבות השלכת 3 מצתים לכר הדשא במשחק הביתי הקודם מול בית"ר וכן נזרקה כוס והושלכו חפצים לעבר אנשי בית"ר ביציע הכבוד. אוהדי בית"ר ירושלים, כנהוג במשחקים בין הקבוצות, לא יוכלו להגיע על אף שמדובר ברדיוס.

יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס זעם על ההחלטה ואמר לספורט1: "אני מאוכזב, אני כועס בעיקר שאין צדק בכדורגל. כל מה שאמרתי בדיון שאין בעיה שתענישו אותנו אבל אני רוצה שוויוניות והעונש בדוחא יהיה שווה ערך לעונש במגרשים האחרים. לצערי הגענו לבית דין עליון ולא שמעו אותנו ואף נתקלנו באוזניים אטומות". אבו יונס טרם החליט כיצד קבוצתו תנהג ואמר: "אני כרגע נסער ואני לא יודע כיצד ננהג, אבל אני לא פוסל שום אפשרות כולל הליכה לבית דין אזרחי. אין ספק שאנחנו כועסים מאוד".

מוחמד אבו יונס. "לא הקשיבו לנו" (ערן לוף)

מבחינת סגל הקבוצה אומנם רוב השחקנים מחזיקים בחוזה או אופציה לעונה הבאה פרט לשוער מוחמד קנדיל. ראשי סכנין ייפגשו בשבוע הבא עם השוער וינסו להגיע עמו להסדר ולחתום על חוזה חדש. בסכנין מבינים כי השוער ידרוש שדרוג, וינסו להגיע עמו לעמק השווה. לגבי השחקנים שמחזיקים באופציה יחכו בקבוצה להחלטה על המאמן ואז יחליטו לגבי אותם השחקנים.  

מבחינה מקצועית החשש הוא סביב המגן עלי עותמאן. עותמאן נפצע בבטנו ועבר בשבוע שעבר בדיקת MRI שלא הראתה פציעה קשה מדי, השחקן ניסה לחזור אתמול לאימונים אבל נטש את האימון וביומיים הקרובים ינסו לבדוק את חומרת פציעתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי